Fructul care ţine sub control glicemia

1 81344 original jpg jpeg

Perele, considerate darul zeilor, sunt populare în întreaga lume datorită calităţilor lor nutritive unice. Se pare că fructele au beneficii medicinale şi conţin un număr mare de vitamine şi minerale, care au efecte pozitive asupra sănătăţii şi previn mai multe afecţiuni.

Iată de ce este bine să incluzi perele în alimentaţia zilnică:

Sunt bogate în fibre şi ţin sub control glicemia

Pereţii sunt sursă importantă de fibre şi oferă zilnic 25-30 de grame. Fibrele au calorii digerabile zero şi ajută la menţinerea sub control a nivelului de zahăr din sânge. În plus, fibrele sunt foarte bune în procesul de eliminare a toxinelor acumulate în organism.

Îmbunătăţesc digestia

Datorită conţinutului ridicat de fibre, perele sunt bune pentru persoanele care se confruntă cu constipaţia. Perele oferă 18% din necesarul zilnic de fibre, care ajută procesul de digestie. În plus, substanţele nutritive din fruct luptă împotriva daunelor produse de radicalii liberi şi previn cancerul de colon şi alte afecţiuni.

Accelerează procesul de pierdere în greutate

Pereţii sunt fructe cu conţinut scăzut de calorii şi conţin zaharuri naturale. O singură pară are doar 100 de calorii, ceea ce este suficient pentru o persoană care ţine dietă şi care o mănâncă ca gustare între două mese (mic-dejun/prânz sau prânz/cină). Include perele în alimentaţia ta dacă încerci să slăbeşti, deoarece astfel îi oferi corpului fibrele şi substanţele nutritive (energia) de care are nevoie.

Întăreşte sistemul imunitar

Pereţii conţin vitamina C, un puternic antioxidant care luptă împotriva daunelor provocate de radicalii liberi şi reduce stresul oxidativ. Vitamina C este necesară pentru protejarea ADN-ului, menţinerea unui metabolism sănătos, repararea ţesutului şi încetarea mutaţiei celulare. De asemenea, are efect antiîmbătrânire şi întăreşte sistemul imunitar.

Previne afecţiunile cardiovasculare

Perele sunt recomandate persoanelor predispuse la boli de inimă. Fitochimicalele (antioxidanţi) prezente în fruct reduc riscul de afecţiuni cardiovasculare, atac de cord şi accident vascular cerebral. De asemenea, este prevenită depunerea grăsimilor pe pereţii arterelor.

Ţine sub control nivelul de zahăr din sânge

Perele conţin zaharuri naturale sub formă de fructoză şi au un indice glicemic scăzut. Persoanele care suferă de diabet pot mânca pere fără griji. Ele au capacitatea de a îmbunătăţi sensibilitatea la insulină, care joacă un rol-cheie în menţinerea sub control a diabetului zaharat.

:



Recente

medic incepator jpg
bnb@clikpentrufemei ro (1) jpg
Alege un desert preferat si afla cum esti perceput  Sursa foto shutterstock 1013046382 jpg
O femeie care pleaca in concediu  jpg
Culoarea preferata  Sursa foto shutterstock 2360547709 jpg
cursuri functionari curs resurse umane jpg
Beneficiile extrasalariale si afacerile la inceput de drum de ce ai nevoie de ele jpg
Stima de sine jpg
Minimalimul emotional  Sursa foto shutterstock 2409609473 jpg
psiholog jpg
Cum sa scapi de stres in opt secunde  Sursa foto shutterstock 1771976678 jpg
Test  Care fata e mai atragatoare  Sursa foto Pixabay si Shutterstock jpg
vise jpg
Test  Alege 3 animale  Sursa foto shutterstock 2156214857 jpg
De ce vezi adesea 1111  Sursa foto shutterstock 285177449 jpg
protectie spirituala jpg
Ce senzatii fizice dau diverse emotii  Sursa foto shutterstock 259347731 jpg
culori jpg
Regula 3 30 300 pentru a fi fericit  Sursa foto shutterstock 2228784763 jpg
Tendinta pe retelele sociale de combatere a strestului  Tapping EFT  Sursa foto shutterstock 2141108933 jpg