Te poţi îngrăşa dacă nu faci asta!

1 69995 original jpg jpeg

Cei mai mulţi oameni continuă să se îngraşe, în ciuda faptului că au un regim alimentar sănătos. De cele mai multe ori cauza nu este deloc simplu de determinat, dar sunt câteva obiceiuri care te pot împiedica să slăbeşti.

Foarte mulţi factori pot contribui la creşterea în greutate a persoanelor care cred că mâncând doar alimente sănătoase scapă de orice probleme. Nu este vorba doar de ce mănânci,ci şi cât şi când. Chiar şi un somn neodihnitor poate afecta greutatea. Iată ce să faci pentru a veni în ajutorul organismului.

1. Ai grijă cât mănânci

Sunt diete care îţi permit să mănânci cât de mult vrei din anumite alimente. Ţelina este un aliment care este adesea plasat în această categorie. Astfel,poţi mânca mai multe fructe,legume sau nuci,pentru că tu ştii că sunt sănătoase la urma urmei. Dar doar pentru că un aliment este considerat "sănătos",nu înseamnă că poţi mânca cantităţi nelimitate din el. Acest lucru este valabil şi pentru suc,care nu este la fel de sănătos ca şi consumul de alimente întregi. Fibra este îndepărtată o dată cu stoarcerea legumelor şi ai tendinţa de a mânca mai multe alimente într-un smoothie decât îţi dai seama.

2. Respectă orele mesei

Cum şi când mănânci anumite alimente este extrem de important pentru a menţine o greutate sănătoasă. Cercetările arată că persoanele care sar peste micul dejunsunt mai des supraponderale decat cele care respectă această masă importantă. Mestecă mai bine alimentele şi stai întotdeauna pe un scaun atunci când mănânci,fără a face nimic altceva în acest timp.

3. Fă sport

Ai nevoie de aproximativ o oră de exerciţii pe zi,chiar dacă mănânci sănătos. Asta nu înseamnă că trebuie să faci un antrenament cardio,o simplă plimbare este un început bun. Încearcă să faci 10.000 de paşi pe zi. Foloseşte o aplicaţie pedometru de pe smartphone pentru a urmări progresul. În zilele în care nu ţi-ai atins obiectivul,mai fă o plimbare în jurul blocului,înainte de somn.

4. Dormi cel puţin 8 ore pe noapte

Calitatea şi cantitatea somnului sunt la fel de importante ca şi tipul de alimentele pe care le mănânci. Este posibil să trebuiască să mergi la medic pentru a evalua calitatea somnului,dacă te trezeşti cu gura uscată,dureri de cap sau te simţi obosită,chiar şi după ce ai dormit 7-8 ore.

Studiile arată că cei care nu se simt odihniţi după somn au o poftă mai mare de alimente bogate în carbohidraţi,dar prezintă şi modificări hormonale care pot creşte tensiunea arterială,glucoza din sângeşi greutatea.



Recente

psiholog jpg
Cum sa scapi de stres in opt secunde  Sursa foto shutterstock 1771976678 jpg
Test  Care fata e mai atragatoare  Sursa foto Pixabay si Shutterstock jpg
sezon estival jpg
vise jpg
Test  Alege 3 animale  Sursa foto shutterstock 2156214857 jpg
De ce vezi adesea 1111  Sursa foto shutterstock 285177449 jpg
protectie spirituala jpg
Ce senzatii fizice dau diverse emotii  Sursa foto shutterstock 259347731 jpg
culori jpg
Regula 3 30 300 pentru a fi fericit  Sursa foto shutterstock 2228784763 jpg
Tendinta pe retelele sociale de combatere a strestului  Tapping EFT  Sursa foto shutterstock 2141108933 jpg
amintiri jpg
empatie jpg
Cum sa cresti stima de sine  Sursa foto shutterstock 2341996931 jpg
Rugaciune jpg
cristaloterapie jpg
Somatizarea emotiilor jpg
prescură jpg
Transfăgărășan jpg