Top 5 alimente care-ţi satisfac foamea

1 80903 original jpg jpeg

Ştim cu toţii că fast-food-ul nu are aceaşi valoare nutritivă pe care o are mâncarea gătită. Ea are rolul de-a ne potoli foamea pe moment, iar nevoia de a mai mânca ceva apare după cel mult o oră, nu-i aşa? Dar există câteva alimente care nu trebuie să lipsească din dietă - ele ne menţin sănătoase şi în formă.

Mai sus am menţionat alimentele care ne satisfac foamea, dar iată care sunt cerinţele pe care ele trebuie să le îndeplinească pentru a fi saţioase:

-    Să fie bogate în proteine;

-    Să fie surse de fibre;

-    Să conţină apă;

-    Să aibă un indice caloric mai scăzut faţă de greutatea sa;

-    Să fie un aliment complex;

Cartofii fierţi

Deşi cartofii nu fac parte din dietele de slăbit, cartofii fierţi sau la cuptor sunt de fapt o sursă importantă de vitamina C, potasiu, carbohidraţi, fibre şi proteine. Toate aceste substanţe nutritive sunt esenţiale pentru ca mâncarea să fie hrănitoare şi să te sature.

Fulgii de ovăz

Fulgii de ovăz de la micul dejun sunt sinonimi cu faptul că nu ne va fi foamea până la prânz. Ei sunt surse importante de fibtre şi proteine vegetale, cu capacitatea de a ne sătura şi cu două linguri. Fulgii de iaurt merg foarte bine cu iaurt sau lapte.

Merele

Merele sunt o sursă excelentă de fibre care "dezactivează" mesajul care-i transmite creierului să ceară mâncare. Mărul poate fi mâncat la micul dejun, dimineaţa, ca o gustare sau pentru desert. Substanţele nutritive prezente în fruct vor stabiliza nivelul de zahăr din sânge şi vor contribui cu o cantitate suficientă de apă în organism. În acest fel nu vei mai simţi senzaţia de foame şi, de asemenea, vei preveni retenţia de lichide.

Ouăle

Chiar dacă ouăle sunt evitate de oameni pentru că se spune că au un nivel crescut de colesterol, ele sunt hrănitoare, în special gălbenuşul. Oul conţine doi antioxidanţi - luteina şi zeaxantina, printre altele –, care satisfac foamea. Dacă mănânci un ou fiert cu o felie de pâine la micul dejun, vei consuma mai puţin calorii şi organismul va primi o cantitate importantă de substanţe nutritive.

Nucile    

Dacă sunt consumate în cantităţi adecvate, nu există niciun motiv să-ţi faci griji pentru numărul de calorii. O mână de nuci pe zi, maxim, şi organismul se va bucura de o cantitate mare de substanţe nutritive. Nucile conţin grăsimi sănătoase şi carbohidraţi care satisfac foamea mai mult decât alte alimente.



Recente

medic incepator jpg
bnb@clikpentrufemei ro (1) jpg
Alege un desert preferat si afla cum esti perceput  Sursa foto shutterstock 1013046382 jpg
O femeie care pleaca in concediu  jpg
Culoarea preferata  Sursa foto shutterstock 2360547709 jpg
cursuri functionari curs resurse umane jpg
Beneficiile extrasalariale si afacerile la inceput de drum de ce ai nevoie de ele jpg
Stima de sine jpg
Minimalimul emotional  Sursa foto shutterstock 2409609473 jpg
psiholog jpg
Cum sa scapi de stres in opt secunde  Sursa foto shutterstock 1771976678 jpg
Test  Care fata e mai atragatoare  Sursa foto Pixabay si Shutterstock jpg
vise jpg
Test  Alege 3 animale  Sursa foto shutterstock 2156214857 jpg
De ce vezi adesea 1111  Sursa foto shutterstock 285177449 jpg
protectie spirituala jpg
Ce senzatii fizice dau diverse emotii  Sursa foto shutterstock 259347731 jpg
culori jpg
Regula 3 30 300 pentru a fi fericit  Sursa foto shutterstock 2228784763 jpg
Tendinta pe retelele sociale de combatere a strestului  Tapping EFT  Sursa foto shutterstock 2141108933 jpg