De ce să ţii cont dacă vrei să faci sport

1 73006 original jpg jpeg

Ai decis ca, alături de o dietă sănătoasă, să faci mişcare pentru a slăbi? Felicitări! Uite ce ar trebuie să ai în vedere înainte de a începe să mergi la sală sau de a urma un program săptămânal!

Evită să ai aşteptări prea mari

Aşa cum kilogramele în plus n-au apărut peste noapte,nu te poţi aştepta să slăbeşti extrem de rapid. Din contră,e mai sănătos şi ai mai multe şanse să obţii rezultate pe termen lung dacă scazi în greutate 500 de grame sau un kilogram pe săptămână. Oricât de mult te-ar tenta să-ţi pui termene limită şi să ţii diete drastice pentru a arăta bine în concediu sau la o nuntă,e mai bine să nu te grăbeşti şi să cauţi un nou stil de dietă,nu neapărat un regim fulger de slăbit,dacă vrei rezultate de durată.

Găseşte un sport care să-ţi placă

Contează mai puţin dacă e la modă un anumit gen de mişcare fizică. Dacă ţi-ai făcut abonament la o salăde sport,dar tragi de tine să te duci acolo,mai bine caută ceva care să-ţi fie pe plac. Poţi să faci şi alt tip de mişcare,cum ar fi dansul,mergi pe bicicletă,ieşi la alergat,la înot. Preferi intimitatea casei tale? Minunat! Sunt o mulţime de filmuleţe care te ajută să faci gimnastică acasăoricând ai timp. Important este să te pui în mişcare şi să nu renunţi.

Acceptă nivelul începător

Odată ce ai ales un anumit gen de mişcare,ia-o încet,cu exerciţii fizice uşoare. Creşte treptat intervalul de timp zilnic în care faci sport. Dacă procedezi aşa,nu vei risca să faci întinderi sau febră muscular şi corpul tău se va obişnui încet cu efortul.

Vei avea şi zile mai proaste

Nu te aştepta că vei avea de fiecare dată starea necesară şi bucuria de a face sport. Ca-n orice alt aspect al vieţii,sunt şi zile mai puţin bune,când ai vrea să sari peste mersul la sală sau peste programul de mişcare fizică. Nu te lăsa învinsă de ideea de a renunţa o zi,pentru că vei avea tendinţa să renunţi mai des. Odată ce începi să faci mişcare,corpul tău va elibera endorfine şi te vei simţi mai bine,entuziastă de ideea de a continua.

Rezultatele se văd în timp

Dacă vrei rezultate constante,dar se întâmplă să stagnezi,nu renunţa! Nu este ceva neobişnuit,pentru că organismul face eforturi să se adapteze la noul stil de viaţă şi pe măsură ce s-a obişnuit cu anumite exerciţii fizice,are nevoie de unele ceva mai grele sau mai intense pentru a accelera scăderea în greutate.   



Recente

psiholog jpg
Cum sa scapi de stres in opt secunde  Sursa foto shutterstock 1771976678 jpg
Test  Care fata e mai atragatoare  Sursa foto Pixabay si Shutterstock jpg
sezon estival jpg
vise jpg
Test  Alege 3 animale  Sursa foto shutterstock 2156214857 jpg
De ce vezi adesea 1111  Sursa foto shutterstock 285177449 jpg
protectie spirituala jpg
Ce senzatii fizice dau diverse emotii  Sursa foto shutterstock 259347731 jpg
culori jpg
Regula 3 30 300 pentru a fi fericit  Sursa foto shutterstock 2228784763 jpg
Tendinta pe retelele sociale de combatere a strestului  Tapping EFT  Sursa foto shutterstock 2141108933 jpg
amintiri jpg
empatie jpg
Cum sa cresti stima de sine  Sursa foto shutterstock 2341996931 jpg
Rugaciune jpg
cristaloterapie jpg
Somatizarea emotiilor jpg
prescură jpg
Transfăgărășan jpg