Stai mult pe scaun? Te menţii în formă cu aceste exerciţii!

1 69735 original jpg jpeg

Lucrezi multe ore la birou şi nu mai ai timp să faci mişcare? Sedentarismul îţi poate face probleme şi rişti să te trezeşti şi cu multe kilograrme în plus. Poţi avea grijă de silueta ta executând câteva exerciţii uşoare, în pauzele de muncă.

La fiecare cincizeci de minute de treabă,rezervă câte zece minute pentru o pauză eficientă,când îţi poţi pune tot corpul în mişcare,fără prea mult efort.

Instructorul Monica Gheorghe spune că ai nevoie de un scaun,două gantere de 500 de grame fiecare sau de două sticle de jumătate şi de puţină voinţă.

Lucrezi muşchii coapselor

Din poziţia de bază aşezat,cu spatele drept şi braţele pe lângă corp formează un unghi de 90 de grade. Ridică-te în poziţie verticală şi,concomitent,ridică un picior în lateral până devine paralel cu solul.

Braţul opus piciorului ridicat se lasă lejer,pe lângă corp,în timp ce celălalt braţ se sprijină pe piciorul încordat. Cu acest exerciţiu lucrezi mult picioarele,muşchii coapselor şi talia. Se repetă,pe fiecare picior,de câte opt ori.

Antrenează-ţi tot corpul!

Te aşezi pe scaun,cu muşchii încordaţi,spatele drept şi pieptul îndreptat spre înainte. Braţeletrebuie să formeze din nou un unghi drept şi să fie la fel de încordate ca tot corpul. Ridică-te păstrând starea alertă a muşchilor şi coboară fără să te relaxezi. Se lucrează şi musculatura pectorală.

Acest exerciţiu este extrem de simplu şi poate fi executat de toată lumea. Se fac cel puţin trei serii de câte opt ridicări. În timp,poţi creşte numărul de serii la şase.

Pentru picioare tonifiate şi fesieri

Următorul exerciţiu se efectuează tot stând pe scaun,cu spatele drept,trupul perfect încordat şi braţele care formează un unghi drept. Din poziţia aşezat se pleacă spre lateral,în fandare oblic. Se lucrează partea superioară a coapselor,musculatura fesierilor şi partea inferioară a coapselor.

Trunchiul trebuie să formeze nu mai puţin de patru unghiuri de 90 de grade. Două cu braţele şi două cu picioarele. Apoi se schimbă piciorul de sprijin cu care se pleacă în fandare. Se execută trei serii de câte opt mişcări pe fiecare picior.