Potrivit unui nutriţionist, dacă într-adevăr îţi doreşti să amplifici beneficiile pe care le oferă bananele, ar trebui să consumi şi coaja.

Citeşte şi: 10 alimente detoxifiante pe care ar trebui să le incluzi în dieta ta zilnică

”Vei creşte semnificativ conţinutul de fibre cu cel puţin 10%”, explică Susie Burrell, nutriţionist din Australia, în urma unei postări pe blogul personal, preluată de csid.ro. ”Vei consuma cu 20% mai multă vitamina B6 şi vitamina C şi vei creşte şi conţinutul de potasiu şi magneziu”, continuă nutriţionistul, potrivit sursei citate.

Nu, nu trebuie să mesteci coajă de banană

Nutriţionistul sugerează că poate fi gătită pentru că în acel moment, pereţii celulari se vor destrăma, iar astfel nutrienţii din coaja de banană vor putea fi mai uşor absorbiţi. De asemenea, specialistul susţine că nuanţa pe care o are coaja de banană face diferenţa din punct de vedere nutriţional, mai scrie publicaţia citată.

Citeşte şi: Dieta cu orez, cea mai eficientă. Slăbeşti 13 kilograme într-o singură lună

Coaja de banană verde este bogată atât în aminoacizi, cât şi în triptofan, asociat cu somnul de calitate. O banană cu coajă galbenă conţine o proporţie mult mai mare de antioxidanţi, asociaţi cu efectele anti-cancer. Însă, înainte de a te apuca să fierbi cojile de banană, ia în calcul faptul că nu există dovezi ştiinţifice care să justifice spusele nutriţionistului australian.