Acest regim permite scăderea foarte rapidă în greutate, în măsura în care o anumită proporţie din caloriile ingerate la fiecare masă nu sunt asimilate. În plus, datorită senzaţiei de saţietate pe care o dau fibrele vegetale, va fi un regim destul de uşor de urmat.

Atentie! Acest regim nu trebuie sa fie urmat de către cei care prezintă boli intestinale: colon iritabil, diverticulita, diverse colite, boala Crohn.

Alimente bogate în fibre: prune uscate, caise uscate, cereale integrale, migdale, gutui, mazare, fasole alba fiartă, fasole verde, mere, pere, pâine integrală, pâine albă, morcovi, nuci.

Meniu bogat în fibre vegetale:

 Luni

* Micul dejun– o cană de 250 ml lapte cu cereale

* Prânz– fasole verde fiartă (300g) cu puţină sare, 100 g piept de pui la grătar, o felie de pâine de secară

* Cină– morcovi raşi cu ţelină, amestecaţi cu un iaurt slab, 2 nuci, un măr.

Marţi

* Dimineaţa– o banană, 3 migdale

* Prânz– 100 grame carne de pui fiartă, o felie de pâine neagră, mazare fiartă (200g) cu o roşie si puţină sare

*Cină– o pară, 3 prune uscate, o cană de lapte degresat cu cereale

Miercuri

* Dimineaţa– 2 felii de pâine de secară cu brânză slabă de vaci, o caisă

* Prânz– fasole fiarta cu 100 g ficăţei de pui fierţi, un măr

*Cină– 3 nuci, un iaurt slab, 2 morcovi ( se poate face un amestec din aceste 3 alimente, morcovii fiind raşi)

Joi

* Dimineaţa– cereale cu lapte degresat-o cana, caise uscate

* Prânz– fasole verde fiartaă cu brânză slabă de vaci şi peşte la cuptor în folie de aluminiu

* Cină– 2 porumbi fierţi, o piersică, 3 migdale

Vineri

* Dimineaţa– 3 prune uscate, un ardei gras umplut cu branză de vaci, o felie de pâine de secară

* Prânz– mazăre fiartă cu sos de roşii, piept de pui la grătar, o felie de pâine de secară, o pară

*Cină– morcovi raşi cu ţelină şi iaurt slab, 3 nuci, o gutuie

Sâmbătă

* Dimineaţa– o cană de cereale cu lapte degresat, 4 migdale

* Prânz– salată de roşii, ardei şi castraveţi cu zeamă de lămâie, pulpă de pui la cuptor, o felie de pâine de secară, un măr

* Cină– doi porumbi fierţi, o pară, 3 prune uscate

Duminica

* Dimineaţa– o banană, doua felii de pâine de secară cu branză slabă de vaci şi o roşie

* Prânz– fasole fiartă, piept de pui la gratar ( 150 g), 2 roşii, o piersică

* Cină– mămăliguţă ( 200g) cu branză slabă de vaci şi un iaurt slab, 2 nuci, 3 migdale

Dieta a fost propusă de Dr. Laura Bara

Medic medicina sportivă