Andrei Haidar, gastroenterolog  de profesie, explică în ce combinaţii trebuie să consumăm alimentele pentru a nu acumula din nou ţesut adipos, odată ce reuşim să slăbim. Şi tot specialistul a făcut şi listă cu alimente complet interzise în alimentaţie, indiferent dacă te afli sau nu la dietă.

Evită să consumi aceste tipuri de alimente: dulciuri, alcool, sucuri carbogazoase, mezeluri/conserve, alune/nuci, produse de patiserie.

Citeşte şi: Masca cu drojdie întinereşte tenul. Când trebuie să o foloseşti


''Dieta trebuie să fie bazată pe un principiu. Să mâncăm mai  puţine calorii decât consumăm. Trebuie o dietă corectă, care să respecte şi să asigure toate principiile alimentare. Nu ne înfometăm, din contră. Trebuie să mănânci mai mult decât de obicei. Deci trei mese principale şi două gusturi. O dietă corectă îţi asigură o scădere în greutate, treptată şi nu foarte mult. Un kilogram pe săptămână nu trebuie să depăşească. Trebuie să mănânci dimineaţa, între 6 şi 9", explică specialistul.

Cu ce combini brânza pentru o alimentaţie sănătoasă

"Putem începe cu două-trei feluri de brânză, e bine să nu fie sărată (caşcaval, caş, mozzarela). Roşii, castraveţi, două-trei felii de pâine, un albuş de ou sau chiar un ou de două ori pe săptămână. Un ceai, un iaurt sau lapte degresat. La ora 10-11 mănânci un fruct de sezon, să fie echivalentul a două mere. Între 13 şi 15 e bine să mâncăm numai zarzavaturi gătite cu carne. Supă de zarzavat cu carne, carnea să fie macră, fără grăsime. Să nu folosim ulei de măsline. E foarte bun, dar îngraşă. Gătim şi nu mai mâncăm pâine. La 16-17 mâncăm un fruct sau o salată şi seara, friptură cu salată'', a explicat Andrei Haidar, medic primar gastroenterolog, la rubrica “Sfat de sănătate”, de la Antena 3.

Citeşte şi: 10 produse cosmetice pe care trebuie să le ţii la rece vara