Dieta are origini japoneze, asta pentru că cel care a creat-o este Hitoshi Watanabe, un medic nutritionist care susţine că orice femeie poate slăbi. Persoanele supraponderale sunt sfătuite să considere această dietă că fiind singură modalitate semnificativă de ardere a caloriilor, de acum înainte, mai spunea medicul.

Citeşte şi: Dieta cu prune, cheia către o siluetă de invidiat! Dai jos şapte kilograme, în şapte zile

Dieta japoneză. Cât şi cum se consumă bananele verzi?

Mâncaţi o banană la micul dejun! Puteţi mânca şi două dacă doriţi, dar nu trebuie să va umpleţi stomacul banane, este suficient să consumăţi maxim două banane. Asiguraţi-va că bananele sunt cât mai verzi cu putinţă. Nu trebuie să mai consumaţi pe perioada dietei nici un alt fruct, notează secretele.com.

După banane puteţi consumă câtă apă doriţi. Fie că este un pahar, fie că sunt 2-3 , nu este nici o problema. Ideea este că până la orele prânzului să nu mai mâncaţi nimic altceva.

Citeşte şi: Dieta cu ciocolată - slăbeşti şapte kilograme, în 14 zile

Mâncaţi apoi prânzul şi cină în mod normal, putând servi orice alimente. Nu trebuie să mâncaţi mai târziu de ora 19. Este recomandat să reduceţi la jumătate porţiile pe care le aveţi la mesele principale. Puteţi totuşi încerca să evitaţi pe cât posibil alimentele prăjite.

În timpul dietei, nu sunt admise deserturile.

Efectul bananelor asupra organismului

Bananele sunt încărcate cu amidon rezistent care stimulează în mod activ procesul de pierdere în greutate. Este important să ne amintim că nu tot amidonul este la fel, acesta fiind împărţit în amidon digerabil şi rezistent. Bacteriile transformă amidonul rezistent în acizi graşi cu lanţ scurt, care hrănesc celulele şi contribuie la o digestie uşoară.