Dieta metabolică - meniu pe zile

Dieta metabolică. Ziua 1

Micul dejun: o ceaşcă de cafea neagră, cu un cubuleţ de zahăr
Prânz: două ouă şi legume asezonate (200 de grame de legume, de exemplu spanac fiert şi o roşie)
Cină: 200 gr de friptură, fără grăsime, o salată de legume, cu ulei de măsline şi lămâie

Dieta metabolică. Ziua 2

Micul dejun: o ceaşcă de cafea neagră, cu un cubuleţ de zahăr
Prânz: 200 gr şuncă şi un iaurt
Cină: 200 gr de friptură, fără grăsime, o salată de legume, asezonată cu ulei de măsline şi lămâie

Dieta metabolică. Ziua 3

Micul dejun: o ceaşcă de cafea neagră cu un cubuleţ de zahăr, o felie de pâine toast
Prânz: două ouă fierte, o felie de şuncă şi un amestec de legume
Cină: o rădăcină de ţelină fiartă (medie), o roşie şi o altă legumă la alegere

Dieta metabolică. Ziua 4

Micul dejun: o ceaşcă de cafea neagră cu un cubuleţ de zahăr, o felie de pâine toast
Prânz: suc de portocală sau măr şi un iaurt
Cină: un ou fiert, un morcov mare, 200 grame de brânză caş

Dieta metabolică. Ziua 5

Micul dejun: un morcov mare cu zeamă de lămâie
Prânz: 200 gr. somon cu lămâie, fiert sau la grătar
Cină: 200 gr de friptură cu legume şi puţină ţelină

Dieta metabolică. Ziua 6

Micul dejun: o ceaşcă de cafea neagră, cu un cubuleţ de zahăr, o felie de pâine toast
Prânz: 2 ouă şi un morcov
Cină: 250 gr. carne de pui la grătar sau fiert şi spanac asezonat cu zeamă de lămaie şi ulei de măsline

Dieta metabolică. Ziua 7

Micul dejun: o ceaşcă de ceai fără zahăr
Prânz: Bea doar apă
Cină: 200 gr. carne de oaie şi un măr

Dieta metabolică. Ziua 8

Micul dejun: cafea neagră cu un cubuleţ de zahăr
Prânz: 2 ouă fierte, 200 gr spanac fiert şi o roşie
Cină: 200 gr de friptură, fără grăsime, o salată de legume asezonate cu ulei de măsline şi lămâie

Dieta metabolică. Ziua 9

Micul dejun: cafea neagră cu un cubuleţ de zahăr
Prânz: o felie mare de şuncă şi un iaurt
Cină: 200 gr de friptură, fără grăsime, o salată de legume asezonate cu ulei de măsline şi lămâie

Dieta metabolică. Ziua 10

Micul dejun: o ceaşcă de cafea cu un cubuleţ de zahăr, o felie de pâine toast
Prânz: două ouă fierte, o felie de şuncă şi legume asezonate, asemeni zilei 1
Cină: o rădăcină de ţelină fiartă (medie), o roşie şi o altă legumă la alegere

Dieta metabolică. Ziua 11

Micul dejun: o ceaşcă de cafea cu un cubuleţ de zahăr, o felie de pâine toast
Prânz: suc de portocală sau măr şi un iaurt
Cină: un ou fiert, un morcov mare, 200 grame de brânză caş

Dieta metabolică. Ziua 12

Micul dejun: un morcov mare, cu zeamă de lămâie
Prânz: 100 gr somon fiert, asezonat cu lămâie
Cină: 200 gr de friptură, fără grăsime, o salată de legume, neapărat să conţină şi spanac, ulei de măsline şi lămâie

Citeşte şi: Burta jos în 3 zile. Dieta cu cartofi te ajută să îţi recapeţi abdomenul!

Dieta metabolică. Ziua 13

Micul dejun: o ceaşcă de cafea neagră cu un cubuleţ de zahăr, o felie de pâine toast
Prânz: două ouă, un morcov mare şi zeamă de lămâie
Cină: 250 gr. carne de pui la grătar sau fiert şi spanac asezonat cu zeamă de lămaie şi ulei de măsline

Citeşte şi: Dieta de 13 zile. Slăbeşti 10 kg în două săptămâni

Sursa