Medicul dermatolog şi nutriţionist Nicholas Perricone, cel care a lansat această dietă, afirmă că dieta se adresează în primul rând femeilor, deoarece are şi un efect anti-aging.

El este de părere că radicalii liberi prezenţi în corpul nostru provoacă îmbătrânirea prematură, care, găsiţi în cantităţi normale, ajută corpul să lupte împotriva infecţiilor. Pe de altă parte, un număr crescut de radicali liberi din organism poate duce la un sistem imunitar slăbit şi la apariţia ridurilor. 

Citeşte şi: Monica Anghel şi meniul dietei disociată cu care a slăbit 20 kg

Există două variaţii ale faimoasei diete: cea de 3 zile şi cea de 28 de zile. Medicul Perricone susţine că dacă mănânci somon de cel puţin două ori în timpul unei diete de 3 zile te vei simţi şi vei arăta mult mai bine.

Totodată, varianta mai scurtă a dietei Perricone te ajută să îţi pregăteşti corpul pentru cea de 28 de zile,

 

Ce presupune dieta Perricone de 3 zile: 

Legumele, fructele şi fructele de pădure trebuie să facă parte din dietă. Cele mai indicate fructe sunt murele, zmeura şi pepenele galben. Pentru salate se aleg roşiile, castraveţii, ardei gras, salata verde, sparanghel, broccoli.

 

Alimentele recomandate care au un conţinut semnificativ de grăsimi sunt: uleiul de măsline şi uleiul de ficat de cod. Carnea de somon este recomandată de asemenea pentru că este foarte sănătoasă. 

Totodată, apa plată este indispensabilă dietei, ea ajută la hidratarea corpului, trebuie să se bea minim 1,5 litri de apă pe zi. De asemenea se bea şi ceai verde care ajută la scăderea în greutate.

Această dietă este bogată în antioxidanţi, ceea ce este important pentru combaterea radicalilor liberi şi pevenirea îmbătrânirii premature a organismului.

Citeşte şi: Dieta cu apă rece. Meniul pe zile pentru a slăbi rapid

În această perioadă sunt interzise următoarele alimente: produsele de patiserie, conservele, dulciurile, alcoolul, carnea grasă, sucurile de fructe de la supermarket-uri, bananele, pepenele verde, cartofii, strugurii, produsele tip fast-food, băuturile carbogazoase, zahărul, sarea în exces şi cafeaua.

 

Varianta de 28 de zile

 

 

Dieta de 28 de zile se ţine respectând aceleaşi principii enumerate mai sus şi numărul celor 5 mese: trei principale şi două gustări.

În cazul în care optezi pentru această variantă, este indicat să suplimentezi aportul de vitamine şi minerale şi să faci mişcare cel puţin 20 de minute pe zi.

La sfârşitul curei poţi fi cu 8 până la 16 kg mai slabă şi cu 4 ani mai tânără.

 

 

Sursă: bodygeek.ro, brightside.me