Ca urmare a aportului caloric foarte scăzut al acestei diete, dr. Oz nu recomandă prcaticarea vreunei activităţi fizice intense în aceste două săptămâni de dietă. Poţi face, în schimb, plimbări lungi, notează avantaje.ro. Totodată, este foarte important să-ţi organizezi mesele între orele 8 şi 20.

10 alimente detoxifiante pe care ar trebui să le incluzi în dieta ta zilnică

Pe parcursul întregii zile, consumă următoarele alimente:

Imediat după ce te-ai trezit: un pahar de apă călduţă în care storci zeama de la o jumătate de lămâie

Mic-dejun: un smoothie în care mixezi

  • 2 linguri de pudră de orez (o poţi achiziţiona din magazinele naturiste)
  • 2 linguri seminţe de in înmuiate în apă
  • jumătate de ceaşcă de fructe roşii
  • jumătate de banană
  • o ceaşcă lapte de migdale aromat cu vanilie (fără zahăr)

Proteine: 170 g pui sau peşte, o dată pe zi

Carbohidraţi: o jumătate de ceaşcă de orez brun

Lipide: ulei de măsline şi avocado

Lactate: o ceaşcă de iaurt grecesc/pe zi

Legume: legume cu un indice glicemic mic: ceapă, morcovi, dovleac, ridichi, ţelină, varză, ghimbir, usturoi. Le poţi consuma crude, în salate sau în supe. Pentru a le condimenta, foloseşte sare de mare

Gustări: humus sau un pumn de nuci

Dieta cu banane, în care trebuie să incluzi şi coaja. Nutriţionist: "Se consumă fierte"

Ce alimente trebuie să eviţi

Pe perioada în care urmezi această dietă, evită cu orice preţ să cazi pradă tentaţiei de a consuma alimente din următoarea listă:

  • alimente care conţin grâu
  • zaharuri artificiale
  • zahăr alb
  • alcool
  • cafea
  • lactate (excepţie face iaurtul grecesc)