Remedii pentru colesterolul mărit

1 79230 original jpg jpeg

Nivelul de colesterol rău (LDL) provoacă apariţia afecţiunilor cardiovasculare, insuficienţă renală şi artere înfundate şi, dacă nu este ţinut sub control, poate deveni fatal. 80% din populaţia din întreaga lume suferă de boli de inimă, însă ele pot fi ţinute sub control prin medicamente şi o alimentaţie echilibrată.

Dacă şi tu ai colesterolul mărit, iată cum îl poţi reduce:

Bea suc de portocale

Sucul de portocale proaspăt stors stimulează fluxul sangvin, care va ajunge în toate ţesuturile corpului. Încearcă să eviţi zahărul, adăugând în schimb o lingură de miere, deşi băutura naturală din portocale poate fi băută aşa simplă. Bea la micul dejun unul-două pahare de suc de portocale.

Mănâncă porţii mici

Un studiu a arătat că persoanele care mănâncă porţii mici, de şase sau şapte ori pe zi, ţin sub control fără probleme nivelul de colesterol. În plus, porţiile mici scad riscul de boală coronariană cu aproximativ 10-20%.

Bea un pahar de vin roşu

Dacă vrei să ţii sub control nivelul de colesterol rău, atunci ar trebui să bei o dată la două zile un pahar de vin roşu. Studiile au arătat că vinul roşu creşte producţia de colesterol bun (HDL) datorită resveratrolului – un compus activ prezent în struguri.

Include în dietă uleiul de măsline

Uleiul de măsline conţine grăsimi mononesaturate, care reduc colesterolul rău la persoanele care suferă de sindrom metabolic sau de diabet. Folosirea uleiului de măsline în salate sau în alte mâncărui este o alternativă sănătoasă.

Mănâncă grepfrut/bea suc de grepfrut

Grepfrutul este un fruct citric acre nu trebuie să lipească din alimentaţia ta zilnică. Bogat în fibre solubile şi pectină, grepfrutul are capacitatea de a reduce nivelul de colesterol rău. La fel de bune sunt şi merele.

Înlocuieşte zahărul şi mierea

Mierea naturală conţine compuşi activi care reduc nivelul de colesterol care cauzează bolile cardiovasculare şi accidentul vascular cerebral. Mierea este o alternativă mult mai sănătoasă la zahăr, deoarece ţine sub control colesterolul şi zahărul din sânge (glucoza).

Practică sport

Antrenamentul fizic practicat în fiecare zi este necesar pentru ca organismul să fie activ şi sănătos. Ştim despre exerciţiile fizice că stimulează creşterea producţiei de colesterol bun – chiar şi 30 de minute pe zi sunt foarte importante. În plus, plimbarea din fiecare zi s-a dovedit a fi benefică în menţinerea nivelului de colesterol sub control.



Recente

planta de gradina iarna jpg
Bebelus care plange  jpg
vitamina D jpg
Filme de Craciun de evitat cand esti cu copiii  Sursa imagine shutterstock 1868925283 jpg
sampon uscat profesional xpertbeauty jpg
manichiura oja semipermanenta jpg
cadou oferit de femeie jpg
Esti friguros Afla care sunt cele mai bune alimente în sezonul rece  Sursa imagine Pixabay jpg
alimente congelate  jpg
Ce să faci și ce să nu faci înainte de programarea la medic  jpg
shutterstock 1494529091 jpg
model anul 2021  sursa   Instagram jpg
close up beautiful woman wearing necklace pearl bracelet jpg
exercitii pentru posterior shutterstock 481861576 jpg
Planifica ti vacanta de vara din timp jpg
curatenie jpg
Insula Queimada, din Brazilia jpg
foto  jpg
Ce stiluri de design interior sunt in tendinte pentru amenajarea bucatariei jpg
Cum sa ti mentii urechile curate in mod corect  Sursa imagine shutterstock 1689079585 jpg