Cum îţi stabileşti priorităţile

Eşti mereu în priză şi ţi se pare că timpul zboară. Orice ai face, tot nu reuşeşti să duci la capăt treburile de la serviciu. Înseamnă că ai nevoie de o listă clară a priorităţilor.
Pe aceeaşi temă:
5 metode să împaci familia cu serviciulNotează sarcinile zilnice
Dacă vei şti exact ce ai de făcut în fiecare zi,vei reuşi să te descurci în hăţişul de treburi care trebuie duse la bun sfârşit. Alcătuieşte un calendar în care să treci toate activităţile în funcţie de termenele şi de complexitatea lor.
Apoi stabileşte ordinea în care le vei face,după timpul pe care îl acorzi fiecăreia. Refăcând zilnic lista,nu vei pierde nimic din vedere şi vei putea să-ţi restabileşti priorităţile,când este necesar.
Nu tot ceea ce faci în timpul orelor de muncă te ajută cu adevărat să realizezi lucrurile pe care ţi le doreşti. Aşa cum în fiecare lună îţi planifici atent pe ce vei da banii,la fel te poţi gândi ce treburi îţi consumă timpul zilnic.
Pentru cele mai puţin presante,lasă-ţi puţin timp şi nu uita să rezervi cel puţin o oră pentru şedinţe sau sarcini de lucru neprevăzute.
Timpul este preţios,dar este atât de uşor să te iei cu treburi mărunte şi să-ţi pierzi atenţia,încât orele trec ca vântul pe lângă tine. De aceea,este esenţial să nu te îndepărtezi de la lucrurile importante care trebuie făcute.
Închide telefonul,refuză politicos propunerile colegilor de a face o pauză fără justificare şi îndreaptă-ţi toată atenţia asupra treburilor urgente. După aceea,este vreme şi pentru relaxare.
...ce poţi face în timpul programului,fără să fie nevoie să lucrezi ore suplimentare. Nici lucrul acasă nu este o soluţie,poate doar în situaţii excepţionale.
Cu gândul că poţi termina totul şi după orele de serviciu,este posibil să fii tentată să zăboveşti mai mult până la terminarea unei sarcini de lucru.