Reinventarea jocurilor de cazino clasice pentru generația Z

Întreaga industrie de divertisment a început să observe diferențele dintre preferințele generației Z și celelalte grupuri de vârstă care formează audiența.

image

Scopul principal al acestei industrii este să se adapteze la noi trenduri pe care le preferă tinerii, iar măsurile pe care le ia sunt un subiect cu adevărat fascinant.

O ramură a acestei industrii care se află în plin proces de reinventare este și cea a jocurilor de noroc. Nu e de mirare că expansiunea influenței internetului a schimbat regulile jocului. Operatorii de cazinouri urmăresc să-și schimbe modul de a se raporta la o nouă clientelă.

Generația Z este formată din tinerii născuți la finalul anilor 90 și în anii 2000, iar înaintarea lor în vârstă reprezintă capacitatea de putea jocuri de noroc. Din ce în ce mai mulți tineri aparținând de gen Z încep să aibă și un venit stabil și devin capabili financiar să investească în jocuri de noroc.

În acest articol, ne-am propus să explorăm cum piața de jocuri de noroc poate atrage tinerii din ziua de azi, mai ales că sunt atât de diferiți de mileniali (precedenta generație tânără). Fiind vorba de oameni formați în era digitală, resursele de informare precum lista de recenzii la păcănele online pe SlotsCalendar sunt doar o parte din ce îi poate atrage.

Un accent cât mai mare pe domeniul online și social media

Deși o parte din discursul social merge pe ideea că tinerii din generația Z sunt prea acaparați de internet, acest aspect reprezintă și un avantaj. Indiferent de părerea pe care o ai despre ei, această caracteristică pe care o au nu poate fi negată sau schimbată.

Începem să observăm că industria jocurilor de noroc se folosește de datele demografice pentru a identifica acest aspect, acționând ulterior. Cazinourile fizice necesită și călătorii și cazare. Pentru ei, un cazino online ar putea veni cu avantajele și confortul de care au nevoie.

Operatorii mari, care au și resursele necesare, tind să-și construiască oferta cu un accent mărit pe domeniul online. Acesta e cel unde-i poate găsi cel mai ușor pe cei din generația Z. Cel mai ușor mod de a le capta atenția este de prezenta ceva captivant pe social media. Acești tineri par că se simt în largul lor în acest spațiu.

O altă caracterisitică a generației Z este accentul pe empatie și deschidere emoțională. Cazinourile ar putea opta pentru campanii de marketing care să transmită un mesaj sincer. Referințele la cultura populară pot avea și ele un efect miraculos, mai ales prin intermediul influencerilor. Fețele familiare îi pot ajuta pe acești tineri să se simtă înțeleși de o industrie pe care o considerau inaccesibilă.

Integrarea tehnologiilor noi

Putem zice că noii adulți ce sunt născuți în generația Z sunt destul de obișnuiți cu avansul tehnologic constant, inclusiv cu pașii ceva mai mari în această direcție.

image

De vreme ce dorința lor este să fie racordați la noile trenduri tehnologice, noua lor capacitate financiară le-ar permite să se folosească de noile gadgeturi cu o mulțime de scopuri. Dacă un casino online, de exemplu, le oferă capacitatea de a le accesa platforma și a experimenta jocuri de cazino prin tehnologie VR, brandul devine mult mai atractiv.

Promovarea și mai intensă a jocului responsabil

Adulții din generația Z care s-au format pe internet au avut parte și de accesul la informație cu scop educativ. Un asemenea caz este chiar înțelegerea cât mai profundă a importanței sănătății mintale. Jocul responsabil, în încercarea sa de a proteja bunăstarea psihică a jucătorului, se mulează pe principiile și prioritățile tinerilor acestei demografii.

Brandurile online de jocuri ce pun accentul pe jocul responsabil pot câștiga mult mai ușor respectul generației Z, asumarea responsabilității fiind unul dintre idealurile acestor tineri.

Personalizarea experienței de joc

Timpul liber al celor din gen Z a fost marcat mereu de jocuri video. Din acest motiv, posibilitatea de a-și personaliza experiența într-un cazinou digital poate aduce și mai multă familiaritate.

image

Poate fi vorba de un avatar personalizat sau de „misiuni” interesante care să le ofere un scop pentru care să joace. Alte forme de personalizare, cum ar fi recompensele gândite mulate pe preferințele lor de joc, ar putea fi o sursă de satisfacție care să-i motiveze să joace.

Și posibilitatea de a alege între a investi sau nu bani ar putea convinge acești tineri să continue să experimenteze jocuri noi sau pe cele preferate. Dacă li se oferă șansa de a juca păcănele gratis de dragul de a juca, ar putea reveni atunci când vor să-și pună norocul la încercare pe bani reali.

Concluzie

Nu e de mirare că generația Z este un sector de mirare absolut fascinant. Totuși, acest caz se aplică la oamenii care sunt dispuși să aibă răbdare cu ei și să-i înțeleagă. Din dorința de a-i câștiga drept clientelă, cazinourile au început să se adapteze la cerințele și nevoie lor, iar rezultatele se vor vedea în cifrele de afaceri.

Până atunci, ia-le exemplul acestor tineri și joacă responsabil ca să te simți relaxat de fiecare dată când ai chef de distracție!