Mihaela Bilic a făcut, potrivit eva.ro, câteva recomandări cu privire la felul în care ar putea să arate cele trei mese principale ale zilei, micul dejun, prânzul şi cina.

Sugestii pentru micul dejun:

1iaurt mic (150g) + 1 banană tăiată felii;
2 ouă sau omletă (fără ulei) + 1 felie de pâine prăjită + 1 roşie + 1 castravete;
1 baton de cereale + 1cana de lapte semidegresat (250ml);
2 felii de şuncă + 1 felie de pâine de secară + 1 roşie + 1 ardei gras;
Platou cu fructe: 1 banană + 2 kiwi +  2 felii de ananas + 10 căpşuni;
1 pumn musli + 1 iaurt mic.

Citeşte şi: Dieta cu dovleac. Slăbeşti chiar şi 15 kilograme, fără să te înfometezi, în două săptămâni

Sugestii pentru prânz:

o ciorbă/supă mare de orice fel cu carne slabă (fără smântână) şi multe legume (inclusiv cartof) cu ardei iute;
1 porţie de paşte cu sos roşu (arrabiate, Bolognese) + 1 lingură de parmezan ras;
1 cană de supă de legume + 1 pulpă de pui la rotisor (sau jumătate de piept) + murături;
1 porţie de risotto cu orice fel de ingredient + 1 salată verde;
1 porţie de tocăniţă de legume cu carne slabă de orice fel sau ghiveci + murături sau salată;
2 triunghiuri de pizza (cu blat subţire) + o salată mare asortată;
1 porţie de peste alb la cuptor sau la grătar + 3 linguri de orez integral + legume fierte sau la grătar.

Citeşte şi:  Dieta Scarsdale - slăbeşti nouă kilograme în doar 14 zile

Sugestii pentru cină:

1 bucată de peste la cuptor (preparat în staniol cu ierburi aromatice şi puţin unt sau ulei) + legume la grătar sau fierte;

1 bucată de carne de vită la grătar + legume la grătar (ciuperci, dovlecei, vanaţă) sau fierte (conopidă, broccoli, fasole verde) + 1 cub de unt;
1 porţie de ciorbă de legume cu carne slabă (fără cartofi, fasole boabe, paşte făinoase sau orez) + ardei iute.