Pe lângă gustul minunat, roşiile sunt foarte hrănitoare şi conţin mulţi antioxidanţi. Sunt o sursă importantă de vitamine şi minerale care protejează inima de bolile cardiovasculare. Aproximativ 150 de grame de roşii constituie o excelentă sursă de vitamina A, C, K, acid folic şi potasiu. Regimul de slăbit cu roşii şi brânză nu trebuie ţinut mai mult de 3 zile.

Un regim de slăbit cu roşii şi brânză este indicat pentru menţinerea frumuseţii pielii şi pentru întărirea sistemului imunitar. Potrivit studiilor, consumul frecvent de roşii previne atacul de cord şi accidental vascular cerebral. De asemenea, aceste legume reduc nivelul colesterolului.

Citeşte şi: Dieta indiană: cum să slăbeşti 8 kg în 7 zile

Rolul brânzeturilor pentru un regim de slăbit cu roşii şi brânză

Brânza este bogată în proteine, calciu şi vitamina B12. De asemenea, aportul de calciu îţi accelerează metabolismul şi îţi potoleşte senzaţia de foame. Astfel, chiar şi atunci când eşti la dietă, brânza îţi poate fi de mare ajutor. 

Tototdată, potrivit speciliaştilor, consumul a 50 de  grame de brânză pe zi poate reduce riscul de a dezvolta diabet de tip 2 cu până la 8%.

Citeşte şi: Fă-ţi singură dieta de slăbit

Meniu – regim de slăbit cu roşii şi brânză

Ziua 1

Mic dejun: un ou fiert tare şi un pahar cu suc de roşii

Prânz: 50 de grame de brânză şi 2 roşii

Cină: 100 de grame de piept de pui la grătar şi o salată de roşii cu 50 de grame de brânză.

Ziua 2

Mic dejun: o roşie, un ou şi două felii de pâine neagră 

Prânz: 2 roşii şi 50 de grame de brânză

Cină: o salată de legume din 2 roşii, 2 castraveţi, ceapă verde, salată verde, puţin ulei de măsline şi 100 de grame de brânză.

Ziua 3

Mic dejun: o roşie, un ou fiert şi 50 de grame de brânză

Prânz: 2 ouă fierte, o salată de roşii cu ulei de măsline şi o felie de pâine neagră

Cină: supă cremă de roşii.

Ziua 4

Mic dejun: 2 roşii, somon şi o felie de pâine prăjită

Prânz: un ou fiert, 2 roşii şi 50 de grame de brânză

Cină: o salată de legume din 2 roşii, 2 castraveţi, ceapă verde, salată verde, puţin ulei de măsline şi 100 de grame de brânză.

Ziua 5

Mic dejun: 2 roşii şi 2 ouă fierte

Prânz: un bol cu salată de roşii şi castraveţi , 50 de grame de brânză şi o felie de pâine neagră

Cină: supă de cremă de roşii.