Cum să faci o impresie bună la muncă

1 79877 original jpg jpeg

Primele zile petrecute la noul loc de muncă pot avea un impact major asupra modului în care te vor percepe colegii tăi. Foarte importantă este ţinuta, dar mai sunt şi alte aspecte de care trebuie să ţii cont când vrei să faci o impresie  bună la muncă. Vrei să ştii care sunt?

Ţine cont de regulile impuse de firmă/companie

Superiorii te vor aprecia dacă văd că ţii cont de regulile impuse de ei, precum şi ceilalţi colegi. De exemplu, ar trebui să foloseşti telefonul mobil personal numai în caz de urgenţă, să fii empatică cu restul colectivului şi să îţi doreşti să înveţi într-un timp scurt care-ţi sunt îndatoririle.

Acceptă când greşeşti

Toată lumea greşeşte, dar asta nu înseamnă că e sfârşitul lumii. Important este să accepţi că ai greşit şi să nu încerci să dai vina pe ceilalţi. Reacţia corectă arată că eşti o persoană responsabilă.

Anunţă şeful când te simţi rău şi nu poţi ajunge la birou

Prima persoană care trebuie să ştie că nu vei ajunge la muncă din cauză că nu te simţi bine este superiorul tău/şeful. Anunţă-l printr-un mesaj scris sau sunându-l.

Acţionează prompt în caz de urgenţă

În momentul în care apar probleme neprevăzute care te implică şi pe tine, acţionează repede. Important este ca problema care a apărut să fie rezolvată. Superiorii şi colegii te vor aprecia.

Nu intra în conversaţii care nu te vizează

Este bine să vorbeşti cu restul colegilor în timp ce lucrezi, deoarece va face munca mai puţin obositoare. Dar evită să intri în conversaţii care nu au legătură cu tine – încearcă să le eviţi. Intrarea într-o conversaţie inutilă poate dăuna atmosferei profesionale din mediul de lucru şi poţi să fii văzută mai puţin profesionistă.

Respectă programul

Trebuie să ajungi de fiecare dată la ora stabilită (9.00 dimineaţa). Se întâmplă să întârzii din cauza traficului, dar acest lucru nu trebuie să devină o obişnuinţă. Important este să-ţi faci treaba cât mai bine posibil, ca să nu existe motive de tragere la răspundere.

Acordă atenţie ţinutei

Fiecare loc de muncă este unic, iar ţinutele sunt în funcţie de profesie (de cele mai multe ori). Cu toate acestea, nu te poţi prezenta la muncă oricum. Trebui să te îmbraci corespunzător - office, casual -, aşa cum o fac şi restul colegilor. Dacă îţi este impus un dress code, ţine cont de el. De multe ori, ţinuta ne reprezintă.



Recente

Ce profesie ti se potriveste in functie de modul in care iti incrucisezi bratele  Sursa foto shutterstock 2462734087 jpg
Gaselnita care te ajuta sa alegi un filtru de ulei singura fara ajutor masculin (1) jpg
Ce trebuie sa stii despre Lasata secului  Sursa foto shutterstock 2253537285 jpg
shutterstock 1458528509 jpg
shutterstock 2530319391 jpg
shutterstock 690061417 jpg
Sfintii Mihail si Gavriil  Sursa foto Doxologia jpg
shutterstock 1703969782 jpg
Memoria iti joaca feste  Nu sari peste acest pas din rutina de dimineata  Sursa foto shutterstock 283065242 jpg
Iluzie optica  Ai o gandire rationala sau emotionala  Sursa foto mia yilin TikTok jpg
shutterstock 2445908607 jpg
Semne prin care corpul iti cere o pauza  Sursa foto shutterstock 2199052579 jpg
shutterstock 2427040417 jpg
shutterstock 1469273255 jpg
Test  Cat de empatic esti  Sursa foto shutterstock 304371794 jpg
shutterstock 2459079871 jpg
credit online rapid buget strategii financiare jpg
Secretele celor care isi pastreaza calmul  Sursa foto shutterstock 2249785429 jpg
Semne ca ai un IQ peste medie  Sursa foto shutterstock 2230643979 jpg
dobanda pentru fonduri neinvestite 2261412661 jpg