Dieta braziliană te ajută să slăbeşti rapid şi sănătos

1 75957 original jpg jpeg

Deşi nu a apărut de foarte mult timp, dieta braziliană a câştigat repede în popularitate, datorită rezultatelor excelente asupra siluetei. Aceasta se bazează în principal pe consumul a cât mai multe legume şi fructe. Pentru cele mai bune rezultate, combin-o cu activităţile sportive. Iată meniul pentru o săptămână întreagă!

Luni

Mic-dejun: un pahar de suc de portocale, o banană Gustare: o felie de pâine prăjită cu un pahar de suc de portocalePrânz: 100 g de salată verde cu 100 g de peşte la cuptorCina: acelaşi meniu ca la prânzÎnainte de culcare: o felie de pâine prăjită şi un pahar de suc de portocale

Marţi

Mic-dejun: un pahar de suc de mere

Gustare: un pahar de suc de mere

Prânz: o salată verde, 2 cartofi fierţie, 100 g carne slabă, fiartă (curcan, pui)

Cina: mazăre fiartă, salată verde, 1 ou fiert şi 200 g de peşte la cuptor

Înainte de culcare: o felie de pâine prăjită şi un pahar de suc de mere

Miercuri

Mic-dejun: o felie de pâine prăjită şi un pahar cu lapte

Gustare: 100 g de brânză slabă

Prânz: 100 g orez, 150 g salată de varză cu o linguriţă de zeamă de lămâie

Cină: o salată verde, un măr şi 100 g de carne slabă, fiartă

Înainte de culcare: o felie de pâine prăjită cu un pahar de suc de mere

Joi

Mic-dejun: 60 g de anana şi un pahar de suc de ananas

Gustare: o felie de pâine prăjită şi un pahar de suc de ananas

Prânz: o portocală, o felie de brânză, 100 g de carne fiartă, slabă

Cină: 150 g de salată de morcovi raşi, 2 cartofi fierţi

Înainte de culcare: o felie de pâine prăjită cu un pahar de suc de ananas

Vineri

Mic-dejun: o felie de pâine prăjită şi un pahar de suc de mere

Gustare: o portocală şi un măr

Prânz: 2 morcovi fierţi şi 150 g de peşte fiert

Cină: o supă de legume

Înainte de culcare: o felie de pâine prăjită cu un pahar de suc de portocale

Sâmbătă

Mic-dejun: o felie de pâine prăjită cu un pahar de suc de mere

Gustare: 150 g d salată verde cu ulei de măsline şi zeama de la o jumătate de lămâie

Prânz: o felie de pâine prăjită, un bol cu mâncare de cartofi sau supă cremă de legume

Cină: 100 g de salată verde, 100 g ciuperci la grătar

Înainte de culcare: doi biscuiţi cu ovăz şi un pahar de suc de mere

Duminică

Mic-dejun: grepefruit şi o banană

Gustare: o felie de pâine prăjită şi un pahar de suc de morcovi

Prânz: 100 g de salată de varză cu zeamă de lămâie

Cină: o salată verde, 100 g fructe şi un un pumn de ciuperci la grătar

Înainte de culcare: 3-4 smochine uscate şi un pahar cu suc de mere

Dieta braziliană poate fi ţinută între 2 sau 4 săptămâni, doar de persoanele sănătoase, cu menţiunea ca la finalul acesteia, să începi să consumi mai multe fructe şi legume şi treptat să măreşti consumul de proteine.

: