Dieta hipocalorică. Iată ce trebuie să faci

1 69129 original jpg jpeg

Fiecare femeie îşi doreşte să arate bine şi face tot ce poate ca să se menţină în formă. Dar nu am obţinut de fiecare dată rezultatele pe care le voiam. Iată o dietă care te ajută să slăbeşti şi este şi sănătoasă.

 Dieta hipocalorică presupune un consum mic de calorii pe zi. Această dietă te ajută să slăbeşti 5 kilograme pe săptămână,dacă respecţi câţiva paşi.

Iată care sunt paşii:

1. Consumi 1200-1300 de calorii pe zi.

Dacă vrei să slăbeşti,consumă alimente cu puţine calorii,dar acest lucru nu înseamnă că trebuie să te înfometezi,ci să-ţi echilibrezi metabolismul. La început va fi greu,dar organismul se va obişnui.2. Dacă depăşeşti 1400 de calorii pe zi,nu este nicio tragedie..3. Respectă orele de masă.Alimentele pe care le consumi trebuie consumate în fiecare zi la aceeaşi oră şi să fie proaspete. Poti alege la micul dejun lactate slabe,cereale integrale şi sucuri de fructe. La prânz mânâncăpeşte sau piept de pui,o supă,legume fierte şi muşchi file. La cină orez sau legume,dar în cantitate moderată.4. Nu lua mai mult de două gustări într-o zi.Ca gustare,poţi alege un iaurt grecesc scăzut în grăsimi,fructe,nuci sau alune şi ciocolată neagră. Pentru a vedea rezultate,între mese şi gustări nu mai mânânci nimic.5. Mănâncă un fruct pe zi.6. Nutriţioniştii recomandă să consumiîn timpul dietei nuci,peşte,migdale,ulei de măsline şi avocado,pentru a beneficia în cantitîţi mici de grăsimi. Carbohidraţii îi iei din pâine şi cereale integrale,orez şi legume.7. Evită mâncare care conţine prăjeli.8. Consumă 2 litri de apă pe zi,în afară de lichidele pe care le bei,cum este cafeaua sau ceaiul.9. Evită dulciurile,fast-food-ul şi produsele de patiserie.10. La cină nu trebuie să se regăsească cartofii,fasolea şi alte alimente bogate în grăsimi. Salatele pot fi consumate în orice cantitate. Conţin puţine calorii.

11. Pentru a evita înfometarea,prânzul trebuie să fie mai bogat şi săţios. Alege alimente care conţin amidon,cum este carfoful fiert,orezul sau paste.

12. Micul dejun trebuie să includă un ou fiert,o felie de pâine,legume,cereale sau un iaurt.

13. Meniul trebuie să fie diferit în fiecare zi. Nu uita să consumi alimente bogate în proteine.

Aşa cum fiecare organism este diferit,dieta nu va avea aceleaşi rezultate pentru toată lumea.  După ce ai încheiat această dietă,trebuie să reintroduci treptat alimentele pe care le-ai evitat în tot acest timp,pentru a nu te îngrăşa. În prima săptămână adaugă 100 de calori la cele 1300,apoi mai adaugi câte 100,până ajungi să mânânci normal.