Sfaturi de urmat când vrei să slăbeşti foarte repede

1 64959 original jpg jpeg

Vrei să slăbeşti, dar nu ştii ce dietă să mai ţii? Înainte de a recurge la fel şi fel de regimuri alimentare care-ţi pot pune în pericol sănătate, ţine cont de câteva recomandări!

Uită de recompense!

Dacă ai de gând să ţii o dietă,trebuie să te pregăteşti şi psihic,nu doar fizic. Pierderea a 10-15 kilograme pe parcursul a 4-6 luni se poate face într-un ritm lent şi constant. Cu toate acestea,dacă vrei să obţii aceleaşi rezultate în 6 săptămâni,trebuie să fii pregătită să faci sacrificii uriaşe. Important este să nu te recompensezi cu un bol mare de îngheţată după o săptămânaă de dietă sau ca într-o zi să consumi fast-food,deoarece aceste obiceiuri îţi vor încetini progresul.

Nu seta limite arbitrare şi numără-ţi calorii şi aportul de proteine

Trecerea la o dietă ce presupune înlocuirea unei mese bogate în calorii sau grăsimi zi de zi cu o salată mare şi mersul pe jos o oră în fiecare zi sunt câteva strategii care te pot ajuta să scapi de 10 kilograme de grăsime. Pentru rezultate rapide,trebuie însă să ţii o dietă restrictivă.

Ai grijă de intestin

Flora intestinală dispune de un număr foarte mare de bacterii,şi o mare parte dintre acestea sunt utile. Ele ajută la digerarea alimentelor,menţinând stomacul sănătos. Dar există şi alte tipuri de bacterii,care pot avea un efect negativ asupra sănătăţii. Echilibrul dintre aceste bacterii poate determina,de asemenea,dacă pierzi în greutate greu sau rapid. Este important să te asiguri că dietata constă în alimente nutritive.

Fă mişcare

Este posibil să reuşeşti să scapi de câteva kilograme,dar este mult mai uşor şi mai sănătos să arzi caloriile cu ajutorul exerciţiilorcardio. Plimbările zilnice,urcatul scărilor şi curăţarea casei sunt activităţi cu puţină intensitate,în timp ce săritul corzii,exerciţiile aerobice sunt activităţi de intensitate moderată.

Bea multă apă înainte de mese şi mănâncă fructe şi legume

Unul dintre cele mai recomandate sfaturi ale specialiştiulor  este să consumi un pahar de apă cu 20-30 de minute înainte de fiecare masă,astfel încât stomacul să se umple şi tu să nu mai poţi mânca la fel de mult. Un pahar de apă este,de asemenea,o modalitate foarte bună de a suprima senzaţia de foame. Dacă simţi nevoia să consumi o pizza,de exemplu,mănâncă mere,morcovi  şi o salată simplă.