Slăbeşte cu dieta Rina, ultima fiţă!

1 70436 original jpg jpeg

Cura de slăbire Rina este revelaţia anului în materie de programe alimentare pentru slăbit. Are la bază principii ale dietelor disociate şi trebuie urmată nu mai puţin de trei luni. Cei mai mulţi care au ţinut-o au numai cuvinte de laudă şi se declară mulţumiţi de rezultate.

Dieta este una uşoară,pentru că meniul este alcătuit pe criterii simple,care ţin de cât de la-ndemână sunt produsele şi cât de mult reuşesc să ardă calorii în timp ce asigură corpului nutrimenţi.

Recomandată de medici

Această dietădisociată de 90 de zile este concepută de un medic american sportiv pentru echipa de care are grijă. Gândită ca o un plan alimentar care dă energie în timp ce „topeşte“ grăsimile,dieta a dat rezultate excelente în majoritatea cazurilor.

Dacă o ţii,nu te expui riscurilor pentru sănătate,spun medicii,aşa cum o faci când urmezi diete-minune care promit să te slăbească în câteva zile tot atâtea kilograme.

Tocmai pentru că acţionează în timp,respectiv în 90 de zile,cura de slăbire demonstrează că principiul „încet şi sigur“ este unul sănătos.

Între 15-20 de kilograme poţi pierde

În cele trei luni de dietă,în funcţie de greutatea corporală,de sex,de posibile afecţiuni care pot inhiba procesul de slăbire,dar şi de metabolism,poţi „topi“ până la 20 de kilograme.

Acest număr destul de mare este valabil mai ales la persoanele solide,care se ştie că slăbescmai mult,pentru că au şi masă corporală mai mare.

Nu doar că te ajută să sapi de kilogramele în plus,dieta Rina mai are un beneficiu major pentru sănătate:reglează tensiunea arterială.

Poate cel mai important efect pozitiv pe care îl are această dietă este schimbarea metabolismului,care va funcţiona mai bine,accelerând arderile.

Reguli de urmat în această dietă

În această dietă,regula de bază este disocierea,adică să mănânci câte o categorie de alimente pe rând,ca să se digere mai uşor.

O altă regulă importantă este respectarea meniului din fiecare zi,fără a-l inversa sau combina. Începi cu ziua de proteine,continui cu alimentele cu amidon,în a treia mănânci carbohidraţi şi în a patra,fructe. Apoi o iei de la capăt,timp de trei luni.

Musai ca în fiecare lună să ţii un fel de post negru cu apă,fără să mănânci nimic. Doar să bei apă,ceai şi cafea neagră. E bine să alegi această zi între proteine şi fructe,adică să renunţi la una din zilele cu amidon şi carbohidraţi.

Ce poţi mânca în cele 3 luni

Micul dejun trebuie să fi asemănător în toate cele 90 de zile,adică va consta în fruct şi suc proaspăt de fructe.

În prima zi,la prânz,poţi consuma 200 de grame de carne fiartă sau friptă,peşte,ouă,brânză,iaurt sau cu salată,dacă vrei. Mai poţi mânca şi puţină pâine,când ţi-e foarte poftă,cu supă.

La cină ai acelaşi meniu,doar că scoţi supa şi pâinea din meniu.

În a doua zi mănânci legumefierte sau înăbuşite,orez,roşii gătite şi poţi adăuga şi o salată cu o felie de pâine,dacă simţi nevoia. Cina este asemănătoare cu prânzul,doar că porţiile sunt mai mici şi iei pâinea de pe masă.

În a treia zi poţi consuma paste,pizza,cu garnitură de legume şi sos de roşii.

La cină,câteva felii foarte subţiri de pâine sau o prăjitură tip chec. Altă variantă este să mănânci îngheţată,vreo trei cupe şi trei bucăţele de ciocolată neagră.

A pastra zi constă în fructe,la alegere şi la discreţie. Singura regulă este că trebui mâncat câte un fructe la două ore.