Top 5 greşeli care te împiedică să slăbeşti

1 75052 original jpg jpeg

Dacă ai sentimental că, oricâte diete ai ţine, continui să te îngraşi, că eforturile tale de a pierde kilogramele în plus nu dau niciun fel de roade, e semn că greşeşti undeva. Citeşte lista de mai jos şi fă corecţiile necesare!

1. Te înfometezi

O dietă echilibrată înseamnă minimum 3 mese principale pe zi,plus 2 gustări. Însă,majoritatea celor ce vor să piardă rapid kilograme mănâncă prea puţin:sar peste micul dejun şi,uneori,şi peste masa de seară.  Asta nu numai că îţi dă o proastă dispoziţie pe tot parcursul zilei,dar îţi creează şi predispoziţia de a mânca în exces,ori de câte ori se iveşte ocazia – mai ales seara,când arderile celulare sunt mai lente şi excesul alimentar se depune sub formă de grăsime.

 

2. Nu faci sport

Dacă ai sentimentul că poţi slăbi,pe termen lung,fără să faci sport,te înşeli. Iar dacă crezi că poţi păcăli metabolismul făcând doar câteva rotiri de braţe,iar te înşeli. Studiile arată că trebuie să faci,zilnic,cel puţin 15-20 de minute de exerciţii de intensitate medie sau mare,care intensifică arderile la nivel celular.

3. Iei doar pastile de slăbit

Deşi reclamele susţin contrariul,pastilele de slăbit nu sunt suficiente pentru a pierde kilogramele în plus. Dacă vrei să slăbeşti,trebuie să-ţi ajustezi şi dieta alimentară,şi să faci şi exerciţii fizice.

4. Eşti obsedată de cifre

Majoritatea femeilor sunt obsedate de cifrele pe care le arată cântarul. Acesta e un instrument folositor pentru a-ţi controla greutata corporală,dar nu trebuie să devină o obsesie. Atunci când îmbini armonios cura de slăbire cu exerciţiile fizice,pierzi,să zicem,5 kg de grăsime şi câştigi 5 kg de muşchi. Prin urmare,chiar dacă acul cântarului nu se mişcă,vei constata că hainele îţi vin mult mai bine şi că în oglindă arăţi trăznet.

5. Nu te ţii de treabă

Îţi propui,în fiecare primăvară,să începi o nouă cură,o urmezi un timp... şi uiţi de ea pe parcurs. O siluetă de invidiat înseamnă,în primul rând,consecvenţă. Nici curele drastice,prin care pierzi repede câteva kilograme,nu ajută,fiindcă încet,încet,revii la greutatea de dinainte,ba chiar te îngraşi şi mai tare. Fă schimbări pe termen lung în dietă – porţii mai mici,alimente mai sănătoase,dulciuri şi grăsimi mai puţine-şi nu reveni la vechi la vechile obiceiuri alimentare.