Trucuri ca să nu mai „ciuguleşti“ non stop

1 69193 original jpg jpeg

Simţi nevoia să ciuguleşti între mese, ba chiar şi imediat după ce ai mâncat? Poftele alimentare care nu-ţi dau pace - şi care nu te ajută să-ţi menţii silueta – pot fi ţinute în frâu.

Biscuiţii de dimineaţă

Nici nu te-ai trezit bine şi scotoceşti deja prin cutia cu biscuiţi,care se potrivesc minunat cu cafeaua de dimineaţă. Mai bine,concentrează-ţi atenţia asupra altor alimente care-ţi plac,dar care nu sunt atât de periculoase pentru siluetă – o felie de pâine cu miere,cereale cu fructe,iaurt natur cu bucăţi de fructe.

Poftele de la birou

Când trebuie să faci treburi care necesită concentrare mare,simţi brusc nevoia de a ciuguli „ceva bun“.  Ai impresia că,dacă mănânci repede ceva dulce sau cremos,te vei „energiza”. De fapt,stresul te împinge către obiceiuri alimentare proaste.  În acest caz,apelează la porţii mai mici din gustările preferate – spre exemplu,opreşte-te după 1-2 bucăţi de ciocolată neagră.

Dulciurile de la prânz

Abia ai luat masa de prânz,şi parcă simţi nevoia unui suc light... ca să sfârşeşti prin a mânca un baton întreg de ciocolată. Înceară mai bine un desert fără zahăr adăugat:o mână de fructe uscate cu miere,spre exemplu.

Snacks-urile din faţa televizorului

Te uiţi la un film bun şi dintr-o dată simţi nevoia să ai în faţă un bol cu chipsuri sau cu popcorn. Mai bine du-te la culcare. Dacă organismul tău e programat să consume produse cu multe calorii după ora 8 seara,asta duce la o digestie proastă,la o proastă calitate a somnului şi la pofte sporite dis-de-dimineaţă.