Trucuri ca să topeşti rapid grăsimile din corp

grasime abdominala jpeg

Când există un dezechilibru hormonal, corpul acumulează caloriile consumate sub formă de depozite de grăsimi. Ca să-ţi reglezi metabolismul, apetitul şi poftele alimentare, pune în practică aceste trucuri simple.

Cel mai important lucru este să menţii sănătatea tractului digestiv. Când sistemul digestiv este iritat,apare un dezechilibru hormonal care duce la creşterea apetitului alimentar pentru mâncăruri bogate în calorii "goale". Aşadar,este esenţial să-ţi detoxifi organismul în mod constant.

Cel mai simplu mod de a elimina toxinele din corp este să bei în fiecare dimienaţă un pahar de apă caldă,cu lămâie şi miere. Din alimentaţia ta nu ar trebui să lipsească fructele şi legumele proaspete,fulgii de ovăz şi fructele oleaginoase. 

Cum scapi de grăsimea abdominală

Prea mult cortizol (hormonul stresului) duce la formarea depozitelor de grăsimi în zona abdominală. Pentru a combate acest efect neplăcut,încearcă să incluzi în dieta ta busuiocul,spanacul,citricele,orzul şi fasolea boabe.

Cum să scapi de grăsimea de pe spate

Grăsimile se pot acumula pe spate din cauza nivelului ridicat de insulină. Ca să reduci nivelul acestui hormon,consumă alimente bogate în acid linoleic precum,lapte,iaurt şi brânză. Poţi include în dieta ta şi cerealele integrale şi legumele cu frunze verzi.

Cum scapi de grăsimea de pe fese

Grăsimea depusă pe fund poate fi o consecinţă a creşterii nivelului de estrogen din corp. De aceea,este indicat să consumi legume precum broccoli,varză şi conopidă. Alte alimente care reduc nivelul estrogenului din corp sunt seminţele de chia,de in şi de susan,cât şi rodia.

Specialiştii susţin că este de folos să se înlocuiască consumul de carbohidraţi cu alimente care conţin grăsimi bune şi proteine. Astfel,senzaţia de saţietate va persista mai mult timp,iar poftele alimentare vor fi minime,întrucât hormonii vor fi echilibraţi.