Ce să bei zilnic pentru a nu avea probleme cu memoria şi cu ce să n-o amesteci niciodată

2 coffee gf7782d325 1280 jpg jpeg

Odată cu înaintarea în vârstă, simţi că memoria ta nu mai este atât de bună. Te-ar putea ajuta o anumită băutură pe care mulţi dintre noi o alegem în fiecare dimineaţă.

La primele ore ale dimineţii, unii beau apă cu lămâie, ceai sau cafea. Acestea din urmă sunt şi unele dintre cele mai populare băuturi din întreaga lume, ceea ce nu este surprinzător, având în vedere aromele ispititoare ale acestora, dar şi proprietăţile lor de stimulare a energiei. Pe lângă gustul ei, cafeaua are şi multe efecte beneficii pentru sănătate. De fapt, se ştie că reduce riscul de depresie, boli de inimă şi boli cronice, îţi creşte şansele de a slăbi şi nu numai.

Aşa îţi păstrezi o memorie bună!

Într-un material publicat în „Journal of Alzheimer's Disease”, s-a arătat că au fost examinate mai multe studii pentru a determina că un consum moderat de cafea poate avea efecte pozitive asupra sănătăţii cognitive. Cafeaua este, de asemenea, una dintre cele mai bune băuturi pe care le poţi bea pentru a întârzia pierderea memoriei. Mai multe studii au descoperit că licoarea amăruie poate ajuta la scăderea riscului de demenţă, la prevenirea bolii Alzheimer şi la încetinirea declinului cognitiv general.

Pont

Ai grijă să reduci băuturile cu un conţinut ridicat de zahăr, deoarece acestea ar putea avea consecinţe negative asupra memoriei!

Cum să bei o cafea care îţi menţine sănătatea creierului

Nu te grăbi să-ţi mai torni o ceaşcă de cafea după cele citite mai sus! Este important să acorzi atenţie ingredientelor pe care le adaugi la cafeaua de dimineaţă. Chiar dacă ea în sine îţi poate ajuta memoria, excesul de zahăr are un impact negativ asupra sănătăţii tale cognitive. S-a constatat că un consum zilnic ridicat de zahăr poate afecta memoria de lungă durată în timp şi chiar creşte riscul de demenţă. Şcoala de Medicină Harvard avertizează asupra impactului major al consumului de zahăr asupra deficienţelor cognitive. Prin urmare, consumul de cafea cu puţină frişcă poate fi extrem de util pentru memorie şi sănătatea creierului în general.

Citeşte şi:

Cu lapte, neagră sau instant? Felul de cafea preferat spune multe despre personalitatea ta

Cum să ai suficientă energie pentru toate, fără să bei mai multe căni de cafea pe zi

Cofeina previne pierderea memoriei

Una dintre principalele ipoteze care explică faptul că o cafea pe zi preîntâmpină pierderea memoriei este conţinutul său ridicat de cafeină şi de antioxidanţi. Cercetările au demonstrat că un consum moderat de cafea este util pentru sănătatea cognitivă.



Recente

cap om jpg
femeie meteo shutterstock 1908728758 jpg
1 shutterstock 35686414 culori jpg jpeg
Test personalitate jpg
Culoare jpg
Kanji jpg
lider   be unique gbe1cfc331 1280 jpg
bani jpeg
elementele naturii   shutterstock 249716197 jpg
oua incondeiate bucovina jpeg
2 tablou  jpg
Paste   shutterstock 1896795169 jpg
Culori  jpg
interviu angajare 365256740 jpg
florii 1 jpeg
depresie
scrie   carnetel  notepad ge237ef815 1280 jpg
Narcisist jpg
biblioteca Marocco shutterstock 741429292 jpg
1 insomnie jpg jpeg