Alimente sărace în grăsimi pe care le poţi consuma cu încredere

1 61952 original jpg jpeg

Iată o listă a alimentelor care sunt sărace în grăsimi, dar abundă în substanţe nutritive esenţiale pentru buna funcţionare a corpului.

Sparanghelul

În mod tradiţional,sparanghelul este bun pentru detoxifierea corpului,însă are şi alte beneficii asupra corpului deoarece conţine multe vitamine (A,C,E K şi B6) şi minerale)fier,cupru,acid folic). Sparanghelul este cunoscut şi pentru rolul său diuretic. 

Vara de Bruxelles

Nu are grăsimi,dar are proprietăţi anticancerigene şi conţine din plin fitonutrienţi şi fibre. De aceea,o poţi consuma atât pentru menţinerea siluetei,cât şi a sănătăţii.

Sfecla roşie

Sfecla roşie abundă în minerale precum potasiu şi fier,esenţiale pentru un trup sănătos şi frumos. În compoziţia ei se găsesc şi fibre dietetice,în timp ce grăsimile sunt într-o cantitate neglijabilă. Aşadar,înclude această legumă în dieta ta sub formă de salate şi sucuri.

Ciupercile

Ciupercile se numără şi ele printre alimentele care nu conţin grăsimi. În schimb,în compoziţia lor se găsesc multe minerale şi vitamine,fiind şi o sursă bună de proteine.