Cât trebuie să alergi ca să slăbeşti

1 73218 original jpg jpeg

Este foarte sănătos să te plimbi în fiecare zi atunci când vrei să slăbeşti, dar contează foarte mult modul în care o faci. Trebuie să te asiguri că te bucuri de absolut toate beneficiile pe care le are această activitate, fără a pune în pericol sănătatea.

Astăzi vedem foarte mulţi oameni care aleargăîn parc. Acest lucru se datorează faptului că au conştiinţa sporită,iar stilul de viaţă sedentar este incompatibil cu starea de sănătatea şi forma fizică bună.

Cu toate acestea,mulţi aleg să iasă să alerge în fiecare zi,în scopul de a slăbi. Dar medicii avertizează despre pericolul predispus funcţionării musculaturii şi a oaselor excesive.

Principalele avantaje ale alergatului:

Pentru început,prin alergat este îmbunătăţită circulaţia sanguină şi prevenită retenţia lichidelor din organism. În plus,dacă o facem în mod corect,este foarte eficient pentru slăbit.

Citeşte şi:Săritul coardei,exerciţiul perfect pentru menţinerea siluetei

Există mai multe dezacorduri cu privire la următoarele întrebări:Care este cea mai bună viteză? Ce distanţă trebuie să parcurgem? Şi care sunt suprafeţele preferate pentru alergat?Intensitatea pentru slăbit:În general,45 de minute pe zi tinde să fie media de timp recomandată. Cu toate acestea,pentru slăbitnu este important timpul,ci intensitatea. Atunci când ieşi din casă,imaginează-ţi că trebuie să ajungi într-un timp foarte scurt undeva. În acest fel,vei merge mult mai repede. În mod normal,va oscila între 3 şi 4 mile pe oră. Dar recomandaţi sunt 10.000 de paşi. Dacă urmăreşti acest sfat,ajungi să arzi între 74 şi 88 de calorii. Pentru ca acest exerciţiu să aibă rezultatele dorite,trebuie ca de două ori pe săptămână să faci şi alte exerciţii de rezistenţă. Cu această strategie şi urmarea unei diete echilibrate,vei avea certitudinea că îţi vei atinge obiectivele.

Citeşte şi:Scapă de kilogramele în exces cu dieta cu pomelo

Ca să nu te confrunţi cu tensiune musculară alege să faci variaţii în rutină. În prima zi mergi mai intens,apoi cu perioade mai relaxante şi repaus. Acest lucru va ajuta la stimularea circulaţiei sanguine şi creşterea ritmului cardiac.

Sursă+credit foto:steptohealth.com



Recente

SPAM jpg
intalnire romantica jpg
Emoticoane jpg
inselat jpg
nevoia de control   volan   shutterstock 2011393733 jpg
Frica jpg
angajare   interviu   hr process gb5e304e4d 1280 png
Excentric jpg
Narcisist jpg
Top 6 greseli de management care duc angajatii mai aproape de burnout jpg
femeie cu catel jpg
OK Manastirea Humor 523823332 jpg
lider familie shutterstock 1256373445 jpg
echilibru jpg
Longevitate jpg
Fericire jpg
multe obiecte   colectionare compulsiva   shutterstock 1742622026 jpg
Frica jpg
cuplu film shutterstock 695805913 jpg
Apel necunoscut jpg