De câţi carbohidraţi are nevoie organismul

1 72759 original jpg jpeg

Carbohidraţii sunt principala cauză a îngrăşării, de aceea, este redus consumul de orez, fasole sau legume atunci când o persoană decide să slăbească. Cu toate acestea, este esenţial să se ştie că nu toţi hidraţii de carbon sunt nesănătoşi.

Dacă sunt alese cu grijă,glucidele pot oferi mai multe avantaje sănătăţii,altele decât reducerea greutăţii şi din acest motiv,hidraţii de carbonposedă un loc aparte în orice dietă.Carbohidraţii furnizează energia de care organismul are nevoie pe parcursul întregii zile pentru a îndeplini activităţile zilnice.

Citeşte şi:Slăbeşte mâncând carbohidraţi!

Sursa de glucoză este precum zaharurile care sunt mâncate.

Iată cum să faci selecţia sănătoasă de carbohidraţi:

Carbohidraţii buni sunt cei care nu sunt prelucraţi. Aceştia sunt bogaţi în nutrienţi şi antioxidanţi şi,prin urmare,sunt o sursă de fibre. De aceea,ei au nevoie de mai mult timp pentru a fi digerate. Acestea includ fructe,legume şi cereale integrale.

Hidraţii de carbon,care sunt prelucraţi,cum sunt produsele de patiserie şi pâinea albă sunt digerate mai repede şi nivelul de zahăr din

creşte foarte repede.

Multe persoane elimină complet carbohidraţii din dieta lor,gândindu-se că acestea sunt responsabile pentru creşterea în greutate. Cu toate acestea,acest lucru nu este adevărat. Hidraţii de carbon sunt mai scăzuţi caloric decât proteinele sau grăsimile. Prin urmare,vei termina mâncând mai mulţi carbohidraţi.

Vezi şi:5 carbohidraţi buni,pentru diabetici

De aceea,produsele alimentare bogate în hidraţii de carbon ar trebui să fie consumaţi cu moderaţie,în scopul de a menţine un echilibru în greutatea corporală.

Cât de mulţi carbohidraţi ar trebui mâncaţi depinde de stilul de viaţă pe care fiecare persoană îl are.

Dacă eşti o persoană sportivă şi stilul de viaţă este unul activ,atunci trebuie mâncate mai multe glucide.

Dacă lipsesc activităţiile fizice,atunci va trebui să reduci consumul de carbohidraţi.

Şi,dacă eşti extrem de activă din punct de vedere a antrenamentului fizic,atunci în alimentaţie ar trebui să existe un echilibru de grăsimi şi carbohidraţi. Ambele sunt esenţiale pentru energie.

Sursă+credit foto:www.boldsky.com