Masa de prânz sănătoasă. 4 mâncăruri uşoare, dar apetisante

masa de prânz sănătoasă jpeg

Masa de prânz sănătoasă nu e greu de preparat! Dacă la micul dejun nu trebuie să lipsească iaurtul, cerealele cu lapte sau fructele, iată ce poţi mânca la masa de prânz.

1. Masa de prânz sănătoasă - O salată mare

1 salata jpg jpeg

Oamenii sănătoşi mănâncă salate la prânz, care conţine multe proteine şi care pot fi preparate din legume de tot felul, alături de care poţi pune carne de pui la grătar, somon sau ton ori un ou fiert. Pentru o aromă mediteraneană, pune brânză, măsline, seminţe sau nuci. Acestea îţi vor oferi plusul de proteine şi fibre de care ai nevoie, în timp ce avocado îi va da organismului grăsimile sănătoase.

2. Iaurt grecesc cu fructe

1 greek yogurt with fruit jpg jpeg

Pe lista cu mâncăruri pentru masa de prânz sănătoasă poate fi trecut şi iaurtul cu fructe.

Îmbogăţeşte iaurtul cu fructe de pădure proaspete şi cereale integrale pentru un prânz delicios. Iaurtul grecesc este sursă bogată de proteine şi este foarte săţios. În plus, există un echilibru între proteine, grăsimi sănătoase, fibre şi carbohidraţi complexi, care te menţin sătulă pentru mai mult timp. În plus, fructele conţin vitamine şi minerale importante şi necesare pentru buna funcţionare a organismului, inclusiv a creierului.

3. Masa de prânz sănătoasă - Pui la grătar cu broccoli

grilled chicken and broccoli jpg jpeg

Dacă vrei să slăbeşti câteva kilograme, carnea de pui şi broccoli ar putea deveni meniul preferat la masa de prânz. Este uşor de gătit şi foarte săţios, este bogat în proteine şi are un conţinut scăzut de carbohidraţi. O porţie de pui la grătar cu broccoli are mai puţin de 400 de calorii. Adaugă peste ele puţin ulei de măsline, oţet şi alte condimente preferate.

4. Omletă cu legume

omleta jpg jpeg

Omleta o poţi găti de dimineaţă, o pui într-o casoletă şi o iei cu tine la muncă ca s-o mănânci la prânz. O poţi face din trei ouă, în care pui mai multe feluri de legume, cele care-ţi plac. Alături de omletă merge foarte bine o salată verde, în care pui doar sare, oţet şi ulei de măsline. Proteinele din ouă şi fibrele din legume dau senzaţie de saţietate şi nu va mai trebui să mănânci aşa de des. Credite foto: www.thelist.com