Studiu: Ce lucruri „rele‟ fac musafirii când vin în vizită
Când se gândesc la musafiri, pretențiile înalte și murdărirea locuinței îi deranjează la culme pe americani. Iată și alte lucruri „rele‟ pe care le fac oaspeții când vin în vizită, potrivit unui studiu!
Dacă dorești să faci o impresie bună când mergi la cineva în vizită, este esențial să ții cont de bunele maniere. În caz contrar, riști ca data viitoare să nu mai fi invitat!
De acest principiu au ținut cont și cercetătorii companiei Talker, care și-au dorit să afle de ce se enervează oamenii pe oaspeții lor. Cercetătorii au chestionat 2.000 de americani și au aflat că prietenii fac mai multe lucruri „rele‟ decât membrii familiei, precum: socrii, verișorii sau alte rude.
Cu ce ne pot enerva musafirii
„Au spart unul dintre lucrurile mele personale‟, au spus 17% dintre respondenți, în timp ce opțiunea „Au băut prea mult alcool‟ a fost bifată de 21% dintre ei. Oaspeții neinvitați îi enervează pe 22% dintre respondenți, iar faptul că invitații au trezit gazda din somn îi supără pe 23% dintre ei. De asemenea și faptul că oaspeții țin gazda trează mai mult decât trebuie este considerat a fi un gest nepoliticos.
Citește și: Ai musafiri și vrei să pregătești ceva rapid? Încearcă această prăjitură fără coacere!
Top 5 cele mai enervante lucruri pe care le fac musafirii
Poate că rutina oaspeților de seară este importantă, dar gazdele americane au considerat că folosirea băii în scop personal este un lucru nepoliticos. Motiv pentru care opțiunea „Baie folosită‟ se află pe locul al cincilea în clasamentul celor mai grosolane lucruri pe care le fac musafirii.
Murdărirea locuinței se situează pe locul al patrulea în clasament, iar faptul că oaspeții se așteaptă ca gazdele să aibă mai multe gustări sau băuturi în frigider este pe locul al treilea.
Să stai în vizită mai mult decât trebuie este un lucru deranjant. Cel puțin mai mult de jumătate dintre respondenți au spus că se enervează când oaspeții își prelungesc vizita și devin o povară.
Citește și: 7 lucruri murdare pe care musafirii le observă
„Aveau mai multe așteptări în ceea ce privește mâncarea‟ este cea mai bifată opțiune din cadrul studiului. Se pare că gazdei nu îi priește să acționeze ca un bucătar personal, așa că, în semn de respect, este necesar ca musafirii să se mulțumească cu ceea ce primesc la masă. În caz contrar, nu vor mai avea șansa la o a doua vizită!
Sursă foto: Shutterstock