Dieta cu mere verzi are la bază o detoxoifiere a organismului, bazată pe vitamine şi nutrienţi pe care le vei lua din alimentaţie. În mod cert, nu vei consuma doar mere, ci vei avea cele trei feluri principale ale zilei. Dacă îţi este foame între mese, poţi consuma un măr. Potrivit dozadesanatate.ro, cura se ţine maximum cinci zile, iar mesele pot include şi alte alimente uşoare şi sărace în calorii. 

5 legume pe care să le incluzi în dieta ta în această primavară. Sunt ideale pentru slăbit

Variante pentru micul dejun în dieta cu măr verde

  • Un măr verde, o felie de pâine integrală cu şuncă de curcan şi o cană cu infuzie.
  • Un ou fiert, doi biscuiţi integrali şi un măr verde.
  • Omletă cu două ouă (fără sare, cu un pic de piper), măr verde şi o ceaşcă de cafea cu lapte degresat.
  • Felii de măr verde unse cu un pic de unt de arahide şi un pahar cu lapte de ovăz.
  • Pâine integrală cu o felie de avocado, un măr verde şi ceai de plante.

Variante pentru prânz în dieta cu măr verde

  • Salată de legume crude, o porţie de carne de viţel sau de pui la grătar şi un măr verde.
  • Legume fierte (fără cartofi), o porţie de ton cu lămâie şi un măr verde.
  • Salată de legume verzi condimentate cu oţet, lămâie şi sare, o porţie de peşte alb la cuptor şi un măr verde.
  • File de piept de pui, broccoli preparat la aburi cu orez integral şi un măr verde.
  • Legume sote preparate în ulei de măsline, piept de pui prăjit şi un măr verde.

Dieta cu banane, în care trebuie să incluzi şi coaja. Nutriţionist: "Se consumă fierte"

Variante pentru cină în dieta cu măr verde

  • Salată de legume verzi cu somon şi un măr verde.
  • Salată de morcovi şi ţelină şi un suc de mere.
  • Orez cu lapte degresat şi un măr verde.
  • Supă de legume şi un măr verde.
  • Salată mixtă cu bucăţi de mere.