O actriță condamnă tratamentul „minune‟ cu ajutorul căruia celebritățile pierd în greutate

După ce mai multe persoane publice au susținut că au slăbit cu ajutorul unui medicament destinat diabeticilor, o vedetă de la Hollywood condamnă administrarea acestuia și vorbește despre problemele prin care a trecut. 

image

Un medicament destinat diabeticilor, care conține semaglutidă și este produs de diferiți producători precum Ozempic, a ajuns să fie promovat pe rețelele de socializare drept leacul „minune‟ pentru slăbit.

Chiar dacă medicii au atras atenția cu privire la efectele secundare pe care acesta îl poate avea, mai multe celebrități, printre care Oprah Winfrey și Sharon Osbourne, l-au încercat.

Acum, cele spuse de medici încep să se adeverească, iar o vedetă cunoscută de la Hollywood vorbește despre efectul grav cu care s-a confruntat după ce și-a administrat semaglutidă în dorința de a scăpa de problemele apărute la menopauză și a ignorat simptomele apărute. 

Citește și: Ce este Ozempic, pastila care topește kilogramele vedetelor 

Este vorba despre actrița Jennifer Fessler, căreia medicul i-a recomandat „o formă de Ozempic” pentru a-și trata simptomele apărute la menopauză. Starul a mărturisit că nu i-a cerut medicului medicamentul ca să slăbească, însă rezultatele au venit de la sine, în ciuda faptului că a mâncat alimente nesănătoase în tot acest timp, precum: pizza, covrigi și înghețată. „Nu am știut despre ce pastilă este vorba”, a spus ea, potrivit „Daily Mail”.

Ce a pățit Jennifer Fessler? 

La finalul tratamentului, vedeta a început să se simtă rău și s-a confruntat cu o criză gravă de constipație, iar acum dorește să le atragă atenția celor care doresc să slăbească cu un astfel de medicament, fără să se documenteze înainte cu privire la efectele secundare:

„Am luat semaglutidă timp de un an de zile și am slăbit 10 kilograme. Nu mi-e frică de Ozempic și vă spun că am avut o experiență care nu a fost bună. Am ajuns la spital pentru că am avut un intestin afectat‟, a dezvăluit vedeta, care a recunoscut că vina îi aparține pentru că a ignorat reacția corpului ei la tratament. Ea a argumentat că ar fi putut evita spitalizarea dacă ar fi fost mai atentă: „M-am confruntat cu constipație și nu am făcut nimic în această privință.‟ 

Constipația este un efect secundar al administrării de Ozempic, scrie „GoodRx Health‟. Netratată, se poate transforma în impactare fecală, care necesită îngrijiri medicale. Specialiștii în sănătate recomandă o evaluare medicală înainte de începerea tratamentului și monitorizarea efectelor secundare pe parcurs. Pe termen lung, există riscul ca pacienții să se confrunte cu tulburări alimentare. 

Sursă foto: Instagram@Jennifer Fessler



Recente

Kourtney Kardashian jpg
Harry Styles  foto   Shutterstock jpg
Taylor Swift cântăreața  foto   Shutterstock jpg
Sofia Vergara  foto   Shutterstock jpg
JA jpg
Bradley Cooper și Beyonce jpg
Pisicile negre aduc ghinion  Ce tari le considera norocoase  Sursa foto shutterstock 700014673 jpg
David Beckham  foto   Instagram jpg
Nunta Meghan Markle, Printul Harry jpg
Christie Brinkley jpg
Regele Charles jpg
kanye west  foto   Instagram jpg
Beyoncé  jpg
Adele 1 jpg
Melania Trump jpg
DDR03557 png
eveniment seara (1) jpg
Ryan Gosling și Eva Mendes  foto   Shutterstock jpg
Vedete jpg
Familia Regala  jpg