Ce se întâmplă în organismul tău dacă mănânci două ouă zilnic. Vei începe să slăbeşti instant

1 consumul de oua jpg jpeg

Consumul de ouă poate fi extrem de benefic pentru organism, atâta vreme cât sunt preparate fără grăsimi şi uleiuri vegetale. În variantă fiartă, acestea au proprietăţi miraculoase, spun nutriţioniştii. Două ouă pe zi pot reduce apariţia cancerului, pot fixa calciul în oase, protează simţul văzului şi protejează părul şi pielea.

Iată cu ce beneficii vine pentru organismul tău consumul a două ouă pe zi, potrivit secretele.com.

Vitamina D ajută la absorbţia calciului din ou

Dacă oferiţi unei persoane alegerea între a bea o lingură de ulei de peşte sau de a mânca un ou fiert, majoritatea va preferă oul. Mai ales dacă descoperă faptul că conţinutul de vitamina D este acelaşi în ambele cazuri.

Citeşte şi: Irina Reisler, transformare şocantă de la 100, la 50 de kilograme! Cum a slăbit vedeta de televiziune

Oamenii de ştiinţă au descoperit o modalitate de a creşte cantitatea de conţinut de vitamina D în ouă, prin oferirea suplimentelor speciale păsărilor. Vitamina D ajută calciul să se absoarbă mai bine şi să vă întărească oasele şi dinţii.

Complexul Vitamina B protejează pielea, părul şi ficatul

Biotină, vitamina B12 şi proteinele nutritive digestibile contribuie la întărirea părului şi a pielii. Fosfolipidele conţinute în ouăle de găînă ajută la eliminarea toxinelor din ficat.

Riscul bolilor cardiovasculare este redus

În ciuda opiniilor precedente, noi cercetări au arătat că colesterolul din ouă este echilibrat cu fosfatide, deci nu dăunează sănătăţii noastre.

De asemenea, inhibă producţia de colesterol a organismului. Ouăle conţîn acizi omega-3 care reduc nivelurile de trigliceride, reducând astfel riscul bolilor cardiovasculare.

Începeţi să slăbiţi

Cercetătorii americani au ajuns la concluzia că, dacă combinaţi o dietă cu conţinut scăzut de calorii cu consumul de ouă de găînă la micul dejun, veţi pierde în greutate de două ori mai repede. Un astfel de mic dejun vă satură mult timp, permiţându-vă să reduceţi cantitatea de alimente consumate într-o zi.

Citeşte şi: Cea mai delicioasă varză călită. Reţetă ideală de gătit în post

Oul reduce riscul de cancer

Colină, care este atât de necesară pentru creier, reduce, de asemenea, riscul de cancer. Conform rezultatelor unui studiu, pentru femeile a căror dietă zilnică în adolescenţă a inclus ouă, riscul de a dezvoltă cancer de sân a scăzut cu 18%.



Recente

Planifica ti vacanta de vara din timp jpg
curatenie jpg
Insula Queimada, din Brazilia jpg
foto  jpg
Ce stiluri de design interior sunt in tendinte pentru amenajarea bucatariei jpg
Cum sa ti mentii urechile curate in mod corect  Sursa imagine shutterstock 1689079585 jpg
2 jpg
haine pentru doamnele cu parul carunt jpg
Efectele secundare ale pastilele pentru somn jpg
Regina adâncurilor, scufundări  sursa   Shutterstock jpg
otet jpg
Click! pofta buna jpg
Cele mai bune alimente pentru rinichi  jpg
Maini tinand un pahar cu apa jpeg
haine  jpg
pliculețul de ceai  sursa   Shutterstock jpg
rozacee acid azelaic shutterstock 1498857530 jpg
Cum iti poate afecta consumul de alcool pielea  Sursa imagine Pixabay jpg
raceala, gripa, simptome jpg
Faci asta zilnic fara sa stii ca iti ia ani din viata  Sursa foto Pixabay jpg