Puterea lor nutritivă te va ajuta să îţi reglezi apetitul, astfel încât pofta de mâncare să poată fi limitată la cele trei mese pe zi, plus gustările dintre mese. 

Citeşte şi: Avertisment pentru cei care ţin post. Care sunt alimentele care te pot îmbolnăvi

Iată cele mai importante avantaje ale unei cure de 30 de zile cu seminţe de în:

• Întărirea sănătăţii întregului corp mulţumită conţinutului mare de acizi graşi omega-3.

• Reducerea colesterolului rău cu până la 50%.

• Reducerea nivelului trigliceridelor cu 25-60%.

• Risc mai scăzut de a dezvoltă diabet datorită proprietăţilor de echilibrare a glicemiei.

Citeşte şi: Gheorghe Mencinicopschi spulberă mai multe mituri despre alimentaţie: "Untul şi slănina nu îngraşă!"

• Trei linguriţe de ulei de în conţin aceeaşi cantitate de acizi graşi omega-6 şi omega-9 precum o jumătate de kilogram de peste.

• O digestie mai bună şi mai puţine probleme de constipaţie mulţumită conţinutului mare de fibre.

• Risc mai scăzut de a dezvoltă osteoporoză, boli cardiovasculare şi cancer datorită lignanilor.

• Reducere a inflamatiilor şi a simptomelor de lupus şi artrită.

• O silueta mai bună prin reglarea poftei de mâncare.