Dacă te confrunţi ocazional cu probleme de somn sau dacă lipsa de odihnă este o chestiune cronică, modalităţile simple pentru a-ţi asigura o odihnă mai bună pe timp de noapte sunt întotdeuna binevenite. Potrivit Sleep Foundation, miresmele pe care le mirosim înainte şi în timpul somnului influenţează calitatea somnului. Iată care sunt aromele pe care trebuie să le ai în dormitor, pentru a-ţi asigura o odihnă mai bună!

Lavandă

Probabil, lavanda este cea mai populară aromă pentru că asigură un somn odihnitor. Pe bună dreptate, deoarece are efect benefic, aşa cum confirmă studiile. Cercetările au arătat că inhalaţiile de abur cu parfum de lavandă cresc calitatea somnului şi, totodată, calitatea vieţii la femeile cu probleme de somn, în timpul menopauzei.

Lavanda ajută la reducerea stresului şi este un parfum ideal pe care trebuie să îl ai în dormitor. Pur şi simplu, poţi difuza ulei esenţial în camera ta, poţi pulveriza pernele cu spray cu aromă de lavandă sau poţi consuma ceai de lavandă, înainte de culcare.

Muşeţel

De cele mai multe ori, atunci când o persoană se confruntă cu probleme de somn, i se recomandă ceaiul de muşeţel. Cu toate acestea, parfumul de muşeţel, ar putea funcţiona mai bine decât ceaiul.

Muşeţelul este recunoscut pentru că reduce anxietatea şi promovează un somn mai bun. De asemenea, amestecul de ulei esenţial de muşeţel cu ulei esenţial de lavandă poate avea un efect şi mai bun. Difuzarea acestor parfumuri în dormitorul tău, înainte de culcare, poate fi un lucru de adăugat în rutina ta.

Citeşte şi: Ai insomnii? Ce spune asta despre starea ta psihică şi de sănătate