Durerile de cap sunt de mai multe tipuri. De pildă, tensiunea, una dintre cele mai frecvente forme, afectează până la 70% din populaţie şi este acea durere care este localizată pe ambele părţi ale capului. Migrenele sunt caracterizate de dureri pulsante pe o parte a capului şi sunt adesea însoţite de greţuri şi sensibilitate la lumină sau sunet. Cefaleea este durerea severă, care apare pe o parte a capului, de obicei, în jurul ochiului sau a tâmplei şi include simptome, precum înroşirea sau lăcrimarea ochiului.

Ele pot să apară din cauza mai multor factori, precum: stres, schimbări meteorologice, săritul peste mese, lipsă de somn, deshidratare, consum de alcool sau probleme neurologice. De regulă, durerile răspund la tratamentele medicamentoase, luate cu prescripţie medicală, însă pentru a le preveni şi pentru a evita ca ele să se agraveze, poţi încerca şi aceste recomandări! 

1. Dormi mai mult

Lipsa de somn poate duce la oboseală, dispoziţie proastă, memorie defectuoasă, sistem imunitar slăbit şi lista poate continua... De asemenea, cei care experimentează o calitate slabă a somnului se pot confrunta frecvent cu dureri de cap. Dacă şi tu ai această problemă, încearcă să dormi mai mult, cel puţin 7 ore pe noapte, să limitezi consumul de cofeină pe timpul zilei şi să stai departe de dispozitivele electronice, pe timpul nopţii.

2. Exerciţiile fizice îţi sunt de ajutor