De ce este periculos să sari peste mese

1 60840 original jpg jpeg

Săritul peste mese, din varii motive, tinde să devină modă în zilele noastre. Te afli la dietă, eşti mereu pe fugă sau nu îţi este suficientă foame la ora mesei. Indiferent de caz, asigură-te că eşti conştientă ce urmări poate avea acest tip de rutină pentru corpul şi organismul tău.

Hormonii ţi se schimbăUn lucru destul de des întâlnit atunci când obişnuieşti să sari peste anumite mese ale zilei este că hormonii încep să se schimbe. Cortizolul creşte,crescând deci şi nivelul de stres. Insulina creşte mai întâi şi apoi scade brusc,ceea ce duce la dezechilibre ale nivelurilor de zahăr din sânge şi poate contribui chiar şi la creşterea în greutate.

Corpul tău funcţionează doar în măsura în care ai o digestie bună. Atunci când mănânci neregulat,la fel se întâmplă şi cu digestia ta. Pentru o mai bună digestie şi un metabolism sănătos,este recomandat să mănânci trei mese,în jurul acelaiaşi ore,în fiecare zi.

Când sari peste mese,corpul tău devine confuz. Acesta crede că vrei în mod deliberat să-l înfometezi şi,de aceea,îşi ia măsuri de precauţie. Va începe să înmagazineze grăsime în scopul de a face economii de combustibil. Nu-l ţine prea mult în şah şi oferă-i o masă sănătoasă.

Micşorarea numărului de mese încetineşte metabolismul,ceea ce te face obosită,mai mereu. Corpul tău îşi încetineşte mai toate funcţiile,dar atunci când mănânci,metabolismul capătă caloriile necesare pentru a funcţiona corect şi la capacitate maximă. Acest lucru îţi va oferi mai multă energie şi vei arde mai multe calorii.

Citeşte şi:

Idei simple pentru un mic dejun energic

Ceaiul verde şi cerealele integrale echilibrează glicemia

Când eşti flămândă tinzi să devii irascibilă şi nervoasă,chiar şi din nimic. Asta ţine de modul în care şi hormonii se schimbă,făcându-te capricioasă. Ca să eviţi certuri din nimic şi pentru a-i menaja pe cei din jur,mănâncă în mod regulat.

Atunci când te abţii pe timpul zilei de la anumite mese importante,tendinţa va fi ca,odată ajunsă acasă,să te îmbuibi cu de toate. Corpul secretă atât de mulţi hormoni de stres atunci când nu mănânci,încât la masa următoare te vei trezi mâncând necontrolat,pe sistem nervos,cum se spune.

Nu renunţa la micul dejun uşor,şi apoi,asigură-te că iei la timp şi masa de prânz. Seara,pregăteşte-ţi o cină sănătoasă şi evită drumurile din timpul nopţii până la frigider,astfel ca dimineaţa să te trezeşti cu poftă de mâncare la fix pentru micul dejun. Totul este logic.



Recente

Ce senzatii fizice dau diverse emotii  Sursa foto shutterstock 259347731 jpg
culori jpg
Regula 3 30 300 pentru a fi fericit  Sursa foto shutterstock 2228784763 jpg
Tendinta pe retelele sociale de combatere a strestului  Tapping EFT  Sursa foto shutterstock 2141108933 jpg
amintiri jpg
empatie jpg
Cum sa cresti stima de sine  Sursa foto shutterstock 2341996931 jpg
Rugaciune jpg
Somatizarea emotiilor jpg
cristaloterapie jpg
prescură jpg
Transfăgărășan jpg
Incredere in sine jpg
pastrarea unui secret este nociva pentru sanatate jpg
interviu pentru un job  foto   Shutterstock jpg
5 obiceiuri care iti dezvaluie personalitatea  Sursa foto shutterstock 1746342872 jpg
intalnire anulata jpg
Ce vezi prima data iti arata cum reactionezi in fata provocarilor  Sursa foto Jagranjosh jpg
Test jpg
Test  Care este prima impresie pe care o faci  Sursa foto shutterstock 1354368305 jpg