Greşeli care cresc numărul kilogramelor

1 71462 original jpg jpeg

Dacă decizi să ţii un regim alimentar ca să slăbeşti, trebuie să iei în considerare mai multe detalii pe care să le aplici. Dieta nu este suficientă, trebuie să ai în vedere mai mulţi factori.

De cele mai multe ori,dietele care nu au niciun rezultat,te fac să te simţi demotivată. Sunt câteva greşeli pe care noi le facem,şi care nu ar trebui. Cântăritul zilnic este una dintre ele. O creştere a numărului de kilograme nejustificat te fac să renunţi la finalizarea dietei. 

Iată ce greşeli mici pot duce la creştere în greutate în timpul dietei:1. Nu mai fi aşa vigilentă în privinţa greutăţii

Una dintre cele mai frecvente greşeli pe care avem tendinţa de a le face atunci când urmăm o dietă,este verificarea zilnică a greutăţii. Antrenorul de fitness Asif Shaikh spune că,„ Fie că vrei să slăbeşti sau să te îngraşi,verificarea în fiecare zi a greutăţii,nu va arăta o diferenţă semnificativă,deoarece corpul reacţionează la dietă şi exerciţii fizice,într-un ritm lent. Aşadar,persoanele care verifică greutatea zilnic nu ar observa nicio diferenţă şi,prin urmare s-ar simţi demotivate,lucru care ar duce la a nu mai ţine dieta şi practicarea de exerciţii fizice.

Acest lucru poate duce la creşterea în greutate pentru persoanele care doresc să slăbească,şi pierderea în greutate pentru persoanele care doresc să se îngraşe,lucru care te face să-ţi pierzi încrederea în antrenor şi,de asemenea,în tine. " Lucrurile simple, cum ar fi retenţia de apă ar putea adăuga aproximativ 500 de grame la un kilogram de greutate actual. Când funcţionează exerciţiile şi dieta, oamenii din jurul tău vor spune despre tine că nu ai nevoie de cântar. Stai departe de acesta pentru cel puţin o lună.

2. Evită dietele accident

Există anumite diete accident care arată rezultate în două săptămâni. Ce nu realizăm este faptul că acestea privează nu numai corpul de nutrienţi, dar, de asemenea, face corpul să asimileze un aport mai mic de calorii în fiecare zi, astfel organismul este instruit să încetinească procesul de metabolism. Aşadar, atunci când te întorci la un regim alimentar normal, metabolismul lent devine motivul pentru care recâştigi greutate pierdută, plus ceva mai mult. Evită dietele accident. Mai degrabă mănâncă mese sănătoase, echilibrate pe parcursul zilei, la un interval de trei ore. Acest lucru va stimula metabolismul şi te va ajuta să arzi calorii mai repede.

3. Nu te înfometa întreaga zi pentru mânca seara mult

Dacă nu mănânci o zi întreagă şi mănânci doar seara, asta nu e bine. Foamea pe tot parcursul zilei şi apoi supraalimentarea la masa de seară, ar trebui să fie un mare NU, spun experţii. Consultanta în nutriţie şi dieteticianul Pooja Makhija spune că, "Atunci când îţi este foarte foame,ai tendinţa de a opta pentru orice tip de produs alimentar,inclusiv cele prăjite în ulei şi grase. Consumând aceste alimente pe timp de noapte nu funcţionează." Nu o să slăbeşti.”

Din punct de vedere psihologic gândul că, "nu am mâncat de dimineaţă,aşa că am putea să nu mâncam nimic toată ziua", ar putea fi foarte dăunător, lucru care ar justifica poftele. Pe parcursul zilei, consumul unui snack sănătos în loc de alimente care să ţină de foame este benefic. Atunci când este timpul pentru cină, să mănânci în mod corespunzător. Pooja spune: "De aceea mini-mesele un rol,astfel încât organismul să nu rămână fără alimente pentru mult timp. Acest lucru va spori metabolismul şi va încurajeza pierderea în greutate."

4. Nu amâna programul de dietă

Promiţând că vei reveni la programul de dietă săptămâna viitoare,luna viitoare sau în Anul Nou nu funcţionează,deoarece atunci au loc cele mai multe evenimente care implică consumul de mâncare,iar de dietă nu o să-ţi mai aduci aminte. Cel mai bun mod este de a nu renunţa la dietă până nu o îndeplineşti. Desigur,poţi să te răsfeţi cu unele alimente din când în când. Făcând acest lucru din când în când este în regulă,dar doar pentru că te-ai înşelat o dată,nu trebuie să renunţi la dietă. De cel mai multe ori,alimentele sunt cele care te fac să renunţi.  

5. Păstrează la îndemână gustările

Atunci când consumi trei mese pe zi care sunt bogate,nu o să reuşeşti să slăbeşti. Cele mai bune sunt mesele mici cu gustări între ele. Consumă gustări cum sunt nucile,alunele,care sunt bogate în proteine,pentru că acestea vor ţine pasul cu metabolismul.