Alimentele cu potasiu necesare sănătăţii tale

1 77890 original jpg jpeg

Chiar dacă bananele sunt recunoscute ca sursă bună de potasiu, există şi alte alimente care conţin acest tip de mineral cu efecte pozitive asupra sănătăţii tale.

Întotdeauna există o alternativă sănătoasă, mai ales când vine vorba de mâncare, astfel că există mai multe opţiuni care s-ar putea să te surprindă, datorită nivelului crescut de potasiu. Acestea consumate cu regularitate te pot ajuta să combaţi anumite afecţiuni precum bolile cardiace, insomnia sau chiar depresia. Interesant, nu? 

Avocado, super-aliment 

Un fruct cu o textură extrem de cremoasă şi bogat în potasiu dar şi în grăsimi sănătoase mai ales pentru inima ta. 

Poţi să îl consumi în orice parte a zilei, atât în salate, în smoothie-uri, sucuri sau pur şi simplu cu sare sau cu zeama de la o lămâie. 

Un alt super-aliment pentru inima ta este fasolea, în special fasolea roşie este renumită pentru cantitatea de potasiu conţinută, şi la fel ca avocado poate fi consumată în diferite feluri.

Descoperă ce alte alimente au un conţinut ridicat de potasiu pe clicksanatate.ro. 



Recente

autosugestie jpg
Regula 333 sau metoda care te ajută să scapi de anxietate, foto shutterstock jpg
trezitul devreme si starea de spirit, foto shutterstock jpg
Cele mai ascunse secrete ale zodiilor, shutterstock  jpg
Gesturi care lasa celorlalti o impresie proasta  Sursa foto Shutterstock jpg
anxietate shutterstock 1418979635 jpg
Reguli de bune maniere care sunt frecvent încălcate, foto shutterstock jpg
Bomboane jpg
Cum sa faci ca afacerea ta sa conteze 3 strategii pentru succes jpg
semnificatia zilei de nastere foto shutterstock 2031304499 jpg
rugaciuni pentru casnicie trainica shutterstock 178817489 jpg
shutterstock 1647140854 jpg
1 inaltarea sfintei cruci jpg jpeg
concediere   office g1090d99cf 1280 png
fidelitate jpg
Test de personalitate jpg
dinti de aur jpg
menstruatie jpg
Proiect  jpg
parola jpg