Cea mai bună zi din săptămână în care e indicat să faci sport

1 75762 original jpg jpeg

Este de înţeles faptul că timpul nu îţi permite să faci atât de des pe cât ţi-ai dori mişcare, însă acest lucru nu înseamnă că ar trebui să neglijezi sau să scoţi total activitatea fizică din program. Pentru început, poţi face cel puţin o zi sport, în ziua considerată a fi cea mai potrivită. Ştii care este aceea?

Lunea, cea mai bună zi pentru sport

Dacă ai răspuns luni, ai ghicit! Prima zi a săptămânii este perfectă pentru a începe să adopţi o dietă sănătoasă şi pentru a-ţi pune în practică toate planurile, inclusiv acela de a face mişcare. Multe persoane au început să practice exerciţiile fizice lunea, comparativ cu orice altă zi a săptămânii. Ba mai mult, chiar s-au făcut studii în acest sens, constatându-se că oamenii au au sentiment asemănător ca atunci când începe un nou an.

Rezistenţa la efort creşte

Oamenii sunt mai motivaţi lunea să înceapă să aibă grijă de sănătatea lor. Este cea mai bună zi pentru a face ce ţi-ai dorit dintotdeauna, chiar dacă înainte ţi se părea greu de pus în practică. Antrenorii care lucrează zi de zi cu clienţii lor confirmă faptul că cei mai mulţi se simt pregătiţi atât fizic, cât şi mental de noi provocări, pe care în mod normal le-ar fi ocolit în prima zi a săptămânii, spre deosebire de celelalte zile, când au o mulţime de lucruri de făcut.

Ce tip de sport să practici

Pentru început, poţi alege să te înscrii la o sală de sport şi să participi la orele de cardio, care sunt foarte intense şi te ajută să scapi de ţesutul adipos şi să îţi creşti rezistenţa la efort. Dacă doreşti, poţi face câteva ore cu un antrenor în particular, care să îţi gândească un program personalizat de antrenament, adaptat nevoilor tale. Circuitele metabolice sunt de asemenea indicate, deoarece te ajută să îţi dezvolţi musculatura şi să continui să arzi calorii chiar şi după ce antrenamentul s-a sfârşit. După fiecare zi de antrenament îţi poţi lua o zi liberă pauză, în care cel mai indicat este să faci întintinderi, pentru a îţi relaxa musculatura.