Exerciţii fizice care combat durerile menstruale

1 75733 original jpg jpeg

Te întrebi cum poţi ţine sub control perioadele lunare? Ei bine, sunt câteva exerciţii care nu-ţi vor strica buna dispoziţie şi nici nu va mai trebui să apelezi la ciocolată sau medicamente pentru a combate durerea menstruală. Antrenamentul zilnic prematur te va ajuta foarte mult!

Genuflexiuni

1  Squats jpg jpeg

Orice exerciţiu care implică jumătatea inferioară a corpului este excelent pentru a preveni durerea menstruală. Genuflexiunile stimulează muşchii din zona pelviană şi abdominală, favorizând fluxul. Repetă de 10-15 ori câte un set de 20 de genuflexiuni.

Abdomene pe spate

2  Sit ups jpg jpeg

Acest exerciţiu pune presiune pe zona abdomenului. Aşază-te pe spate, apoi îndoaie genunchii şi pune mâinile sub cap. Încet, ridică partea superioară a corpului, folosindu-te de muşchii abdominali. Repetă între 10-15 ori, cel puţin 3 seturi.

Alergat

5  Run jpg jpeg

Alergatul poate fi o opţiune destul de bună în acea perioadă a lunii. Jogging-ul este cel mai simplu exerciţiu fizic, care are nenumărate beneficii. Aleargă şi mişcă-ţi braţele în acelaşi ritm cu fiecare pas pe care-l faci. 30 de minute pe zi sunt suficiente.

Exerciţii aerobice

8  Stability ball knee tuck jpg jpeg

Aceste exerciţii implică flexibilitatea, astfel încât să nu te trezeşti a doua zi cu dureri. Înainte de a începe, aşază mingea aerobic pe ceva stabil (un covor). Apoi, întinde-te pe minge cu spatele şi cu faţa spre podea. Genunghii trebuie să fie sprijiniţi pe minge. Încet, cu ajutorul coatelor, înaintează ca mingea să se mişte din zona genunchilor spre picioare. Repetă de 15-20 de ori.

Credite foto:  www.stylecraze.com