Greşelile pe care le faci când mergi prima oară la sala de sport

1 76124 original jpg jpeg

Din dorinţa de a arăta bine într-un timp scurt, atunci când mergi la sală poţi face anumite greşeli care nu te vor ajuta să obtii rezultatele scontate. Şi, culmea e că se poate întâmpla să nici nu îţi dai seama de ele. Iată care sunt greşelile pe care trebuie să le eviţi!

Eşti mult prea entuziasmată

Imaginează-ţi că primeşti primul tău CEC şi în câteva clipe, ai şi cheltuit banii. La fel se poate întâmpla şi prima oară când mergi la sală. Îţi suprasoliciţi corpul încă din prima şedinţă, consumând toată energia pe care o ai. Evident, consecinţa este epuizarea, încât îţi va fi uşor să te sustragi de la orele de sport, pe motivul extenuării. De asemenea, consecinţele pot fi mult mai grave, medicii ortopezi susţin că dacă forţezi prea mult limita, şansele să ca tendoanele să se inflameze sunt destul de mari.

Te compari cu cine nu trebuie

Sala de sport poate deveni rapid un mediu în care să îţi pierzi încrederea personală dacă vei începe să te compati cu persoanele care îşi lucrează musculatura de mai mulţi ani. Aşadar, cea mai bună competiţie este cea cu tine. Încearcă să devii o versiune mai bună decât cea care ai fost ieri şi în timp vei vedea rezultate.

Sari peste încălzire

La fel ca în cazul dietei, cele mai bune rezultate necesită timp. De aceea, nu te gândi că dacă vei sări peste încălzire, vei avea mai mult timp pentru exerciţii. Încălzirea are rolul de a pregăti corpul pentru mişcare, şi nici măcar sportivii de performanţă nu zic pas acestei etape. Mergi 10 minute pe bandă sau pe bicicletă şi fă înainte câteva exerciţii de întindere.

Nu bei suficientă apă

Pe lângă hidratare, care este esenţială chiar şi atunci când nu faci sport, apa te ajută să scapi şi de toxinele din corp. În plus, a acţionează precum un lubrifiant natural pentru încheieturi şi te va ajuta să îţi creşti nivelul de energie şi muşchii să devină flexibili.

Nu dai atenţie schimbărilor

Oamenii devin adesea descurajaţi când observă că deşi fac sport de ceva timp, nu reuşesc să dea jos imediat toate kilogramele de care îşi doresc să scape. Exerciţiile aduc multe beneficii organismului, precum un somn mai bun, o putere mai mare de concentrare şi o stare de bine.