Ce să nu-i spui şefului
Debutantă sau cu vechime în muncă, un lucru trebuie să ştii din capul locului: ce şi când să-i spui şefului din tot ce se întâmplă în jurul tău. Iată lista „interziselor”:
Pe aceeaşi temă:
5 lucruri pe care să NU le spui la un interviu
Cum să relaţionezi cu un şef dificil1. Că ai prea mult de lucru
Evită să-i prezinţi şefului amănunte despre viaţa ta particulară. Acestea pot fi informaţii pe care le poate întoarce împotriva ta,interpretându-le greşit. Nu te plânge mereu superiorului că munca pe care o faci este prea grea sau că trebuie să stai peste program,ca să-ţi termini treaba. Îţi poate spune că nu ştii să te organizezi sau că poate nu eşti potrivită acelui serviciu.
Dacă ţi-a fost antipatic şeful de la fostul loc de muncă,este indicat să păstrezi acest lucru pentru tine. Cine ştie,poate şeful tău îl cunoaşte şi are o părere bună despre el.
Poate că un coleg ţi-a spus că l-ar deranja ceva legat de conducere. Păstrează pentru tine aceste lucruri şi nu da buzna în biroul şefului,să-i spui „noutăţile”. Poate că nu-i plac bârfitorii. În plus,dacă află colegii,nu vei mai avea simpatia lor niciodată.
Salariul este un subiect totdeauna fierbinte:nu-l aduce brusc în discuţie. Dacă vrei mai mulţi bani,ia-o pe ocolite şi încearcă să-i dai de înţeles şefului că eşti o angajată responsabilă. De obicei,negocierea salariului vine ca o recunoaştere a activităţii tale dintr-o
anumită perioadă.
5. Că ia decizii greşite
Atunci când deciziile şefului te supără sau dacă face o greşeală,respiră liniştită şi nu te grăbi să-i reproşezi asta. Aşteaptă să se „calmeze apele” şi apoi discută cu el. Adu-ţi aminte că de cuvântul lui atârnă responsabilităţi mai mari ca ale tale şi că este omeneşte să greşească.