Poți să slăbești și fără să te înfometezi. Iată ce alimente să incluzi în dietă!

Dacă îți dorești să pierzi câteva kilograme, nu este nevoie să urmezi un regim drastic și să te înfometezi. Trebuie doar să fii atentă la calitatea alimentelor pe care le consumi! 

image

După perioada sărbătorilor în care fiecare a consumat alimente și băuturi bogate în calorii, este important să ne concentrăm pe o alimentație echilibrată și sănătoasă. În timp ce multe diete populare includ tot felul de restricții, recomandările nutriționiștilor este să consumăm mai multe alimente hrănitoare, bogate în proteine și fibre. În caz contrar, după ce ai terminat cu dieta restrictivă, tendința este de a pune înapoi kilogramele pierdute. 

Ce alimente să incluzi în meniul tău

Regula de bază ca să arzi grăsimea corporală, este să consumi mai puține calorii decât arzi. Poți obține un deficit caloric mai ușor dacă faci mai multă mișcare și ești atentă la alimentele pe care le consumi.

Citește și: Ce se întâmplă când mănânci prea puțin. Organismul te avertizează prin aceste simptome! 

De exemplu, consumul de alimente bogate în proteine conferă sațietate, accelerează metabolismul și susține creșterea musculară, după cum susține dieteticianul Angie Asche pentru „Insider‟. Surse bune de proteine sunt: carnea de pui, carnea de curcan, ouăle, laptele și produsele lactate, nucile și semințele, peștele și fructele de mare și produsele pe bază de soia. 

Adaugă în meniul tău și alimente bogate în fibre! Acestea încetinesc digestia, ceea ce conferă sațietate pe o perioadă mai lungă de timp, reglează apetitul și te ajută să pierzi în greutate. De asemenea, fibrele hrănesc bacteriile benefice din intestin și favorizează creșterea lor, ceea ce înseamnă un sistem digestiv mai sănătos. Pe lista alimentelor bogate în fibre sunt află: fulgii de ovăz, fasolea neagră, orezul, nucile și semințele. Potrivit nutriționistului Bianca Tamburello, adulții pot consuma în jur de 28 g de fibre pe zi. 

Citește și: Îți dorești să obții un abdomen plat? Mizează pe aceste antrenamente eficiente! 

Mai multe legume! 

O dietă sănătoasă înseamnă și mai multe legume în farfurie! Legumele au puține calorii, conferă sațietate și îi asigură organismului vitaminele și mineralele de care are nevoie, în special cele crude. Medicul Mark Hyman îți recomandă să consumi mai multe legume fără amidon, așa cum sunt salatele și alimentele precum: spanac, broccoli, castravete, varză, conopidă și vinete. 

Sursă foto: Shutterstock  



Recente

coffee 791045 1280 jpg
fructe jpg
Rosii umplute  Sursa foto shutterstock 174626549 jpg
Cum sa controlezi transpiratia excesiva  Sursa foto shutterstock 1995953054 jpg
produse machiaj ruj mascara fond de ten jpg
geamuri jpg
gătit online  foto   Shutterstock jpg
retinol crema hidratanta de fata (1) jpg
166d3894 a416 cdfa 44c9 b913f555bdf1 jpg
ok baie amenajata cu cada jpg
ten frumos  foto   Shutterstock jpg
cremă de plajă  foto   Shutterstock jpg
Prajitura cu zmeura, caramel si migdale  Sursa foto shutterstock 222868774 jpg
Aurul verde contine colagen si previne caderea parului  Sursa foto shutterstock 156425315 jpg
Ghid de calatorie cu copiii  Sursa foto shutterstock 622990619 jpg
Painici cu usturoi  Sursa foto shutterstock 85029145 jpg
carente jpg
Alimente inghetate jpg
clickpentrufemei (1) jpg
Tarta de vara  Sursa foto shutterstock 2021914094 jpg