Cât poţi să-i spui şefului?
La birou, relaţile ar trebui să fie mai degrabă profesionale. Chiar dacă ai vreo colegă mai apropiată, căreia i te mai plângi uneori, ar fi bine ca şeful tău să nu ştie chiar totul despre viaţa ta personală.
Dacă ai probleme în familie
Evident,trebuie să-ţi anunţi imediat şeful,dar şi colegii,de situaţia în care te afli,dar fără a le da prea multe detalii. Spune-i şefului dacă cineva din familie are o problemă de sănătate şi dacă nu vei putea sta peste program. Şi asigură-l că atâta timp cât eşti la birou îţi faci treaba. Dacă nu eşti în stare,mai bine ia-ţi nişte zile libere,ca să nu încurci pe toată lumea. Dacă nu ai chef de muncă
Chiar dacă ai o relaţie apropiată cu şeful tău,nu este o idee prea bună să-i spui că nu ai chef de muncă sau că nu-ţi convine o sarcină anume.
Poate nu se va supăra pe tine,dar cu siguranţă se va gândi de două ori înainte de a-ţi mai da ceva important de făcut. Este foarte probabil ca o eventuală promovare să iasă din discuţie...
„Ştii,cred că ai greşit când ai promovat-o pe X şi nu pe Y.” Probabil că nu eşti singura care gândeşte aşa,dar chiar nu este bine să-i spui şefului că a luat o decizie greşită,mai ales că remarca ta poate fi interpretată ca pură gelozie.
Colega care te enerveză,colegul care nu-şi face treaba prea bine sau cel care ajunge prea târziu la birou... Sunt multe lucruri care te deranjează la serviciu,dar asta nu înseamnă că poţi merge la şef să te plângi. Un „pârâcios” nu este neapărat un angajat model.