Deşi este foarte important să îi asigurăm organismului toţi nutrienţii de care are nevoie, în special în această perioadă a anului, de cele mai multe ori, alegerea corectă a vitaminelor care nu trebuie să lipsească din dietă, poate deveni o provocare.

„Vitaminele sunt compuşi de care organismul nostru are nevoie pentru a putea funcţiona la nivel optim, inclusiv în sezonul rece când creşte riscul de a ne îmbolnăvi. Deoarece organismul nu poate produce majoritatea vitaminelor, vitamina D fiind una dintre puţinele excepţii, trebuie să îi asigurăm aportul necesar prin alimentele pe care le consumăm zilnic. Vitaminele sunt esenţiale pentru ca organismul să funcţioneze la capacitate maximă şi fiecare dintre ele are un rol diferit. Apare însă inevitabil întrebarea – cum ne putem asigura aportul necesar în această perioadă a anului? Deşi răspunsul corect poate varia de la o persoană la alta, este important să alegem o dietă variată, cu alimente de sezon, foarte bogate în nutrienţi. Totodată, chiar dacă temperaturile scăzute ne determină să petrecem mai mult timp în interior, activitatea fizică este extrem de benefică. Mişcarea nu numai că ajută în lupta împotriva simptomelor de răceală sau gripă, dar poate reduce şi probabilitatea de a ne îmbolnăvi‟, spune Dr. Corina Zugravu, Preşedintele Centrului de Studii despre Bere, Sănătate şi Nutriţie.     

Vitaminele recomandate în sezonul rece