Ciupercile pot fi introduse cu succes în dieta voastră zilnică, mai ales în Postul Paştelui, cel mai lung şi aspru dintre toate cele de peste an. Iată o listă cu beneficii pe care acest aliment le are asupra organismului!

1.Ciupercile stimulează producţia de vitamina D, o vitamină extrem de importantă pentru sănătate, notează doctorulzilei.ro.

Acest aliment fabulos iţi va ajuta corpul să producă singur vitamina D, mai ales dacă vei sta şi la soare.

Ce este bine să ştii despre gluten

2.Stimulează funcţia sistemului imunitar

Consumul regulat de ciuperci ajută la buna funcţionare a sistemului imunitar, producând prin celule proteinele antivirale.

3.Ajută la pierderea în greutate

Ciupercile sunt sărace în calorii şi ajută la accelerarea metabolismului.

4.Ciupercile protejează sănătatea vezicii urinare

Conţinutul bogat în seleniu poate reduce riscul cancerului de vezică.

5.Scad nivelulul colesterolului

Ciupercile sunt bogate în fibre şi enzime şi normalizează nivelul de colesterol din sânge.

 Mierea, o adevărată comoară! Cum s-o foloseşti în tratamentele de înfrumuseţare

6.Vindecă anemia

Fierul este mineralul responsabil de producerea globulelor roşii şi de o stare de sănătate bună a organismului. Orice carenţă de fier duce la dezechilibrarea organismului. Iar ciupercile reprezintă o sursă bună şi naturală de fier.

7.Tratează anemia

Consumul regulat de ciuperci ajută la tratarea diabetului deoarece nu conţin grăsimi, nici colesterol şi sunt foarte sărace în carbohidraţi.

8.Ajută la prevenirea cancerului de sân şi de prostată

Când ciupercile sunt folosite în scop medicinal, acestea au proprietăţi anti-tumorale.

9.Ciupercile întăresc sănătatea sistemului osos. Sunt bogate în calciu, un nutrient esenţial pentru întărirea şi formarea oaselor.

10.Combat radicalii liberi. Ciupercile reprezintă o sursă minunată de antioxidanţi. Consumul lor regulat reprezintă un real ajutor pentru organism. Se va menţine sănătos şi la parametri optimi.