Ce posturi poți ocupa într-un magazin sau supermarket
Dacă ești în căutarea unui loc de muncă și nu ai experiență de lucru, poți opta pentru posturile existente într-un magazin sau supermarket.
Există numeroase opțiuni de angajare, mai ales odată cu revenirea la lucrul de la birou sau de pe teren. Dacă vrei să te angajezi într-un domeniu ca acesta, pe BestJobs există o listă bogată de joburi la care poți aplica de îndată.
Iată câteva dintre variantele de locuri de muncă existente în acest domeniu:
Lucrător comercial
Un lucrător comercial este adesea întâlnit în supermarketuri și hipermarketuri și gestionează toate aspectele care țin de raionul de care este responsabil, de la inventarierea produselor, aprovizionarea rafturilor după cum este necesar, primirea mărfii și poziționarea corespunzătoare a produselor, atât în depozit, cât și la raft.
Acest job poate necesita bune abilități de comunicare și relaționare cu clienții, mai ales dacă jobul presupune ture în timpul programului de lucru cu clienții. Totodată, jobul de lucrător comercial poate presupune, în unele magazine, ore de muncă neconvenționale (la magazinele deschise toată noaptea sau chiar aprovizionarea peste noapte, când magazinul este închis).
Manager de magazin
Un manager de magazin este responsabil de buna funcționare a unui magazin, fie că e vorba de o afacere de sine stătătoare sau de o filială dintr-un lanț de magazine. Pe lângă monitorizarea activității de zi cu zi și motivarea personalului, tot el se ocupă de setarea unor strategii și obiective de vânzare, dar și de măsurarea periodică a rezultatelor acelui business.
Abilitățile de care are nevoie un manager de magazin sunt următoarele:
● Abilități excelente de leadership și comunicare
● Aptitudini organizatorice
● O atitudine pozitivă și calmă
● Capacitatea de a rezolva probleme și a lua decizii dificile
● Apetit pentru învățare continuă
● Aptitudini matematice
● Pasiune pentru vânzări și business
● Adaptabilitate în orice context
Manager de vânzări
Managerul de vânzări este persoana care se ocupă cu gestionarea vânzărilor de la nivelul general al magazinelor. Acesta este persoana care are grijă ca un magazin să fie gestionat bine, pentru ca vânzările să crească constant.
Printre abilitățile necesare unui manager de vânzări se numără: management de echipă și de proiect, managementul calității produselor, managementul serviciilor, managementul proiectelor, abilitatea de comunicare.
Foto: lifeforstock / freepik.com