5 motive să incluzi iaurtul grecesc în dietă

1 80961 original jpg jpeg

Toate iaurturile sunt surse de calciu, proteine, zinc, potasiu, vitamina B6 şi vitamina B12. Ceea ce distinge iaurtul grecesc de iaurtul normal este textura sa mai groasă şi cremoasă, deoarece zerul este îndepărtat. În plus, iaurtul grecesc conţine probiotice şi este mai scăzut în lactoză şi are un conţinut dublu de proteine comparativ cu iaurtul obişnuit.

Iată de ce iaurtul greces este numit superaliment şi de ce trebuie să îl mănânci mai des:

Are un conţinut scăzut de grăsimi

Am spus că din iaurtul grecesc este îndepărtat zerul, având o consistenţă mai groasă, mai cremoasă, cu o concentraţia mai mare de proteine. O porţie medie de iaurt poate avea între 12 şi 17,3 grame de proteine. O singură cană de iaurt grecesc este suficientă pentru respectarea dietetică recomandată de trei porţii zilnice de produse lactatate cu conţinut scăzut de grăsimi.

Este sursă bogată de proteine

Iaurtul are o cantitate mult mai mare de proteine decât laptele, pe care corpul o foloseşte pentru a-şi construi muşchii, oasele, cartilajul, pielea şi părul. Proteina este, de asemenea, unul dintre principalele substanţe nutritive care furnizează energie şi transferă substanţe, cum ar fi oxigenul, prin membranele celulare. Obţinerea dozei de proteine din iaurtul grecesc este importantă pentru sistemul imunitar, pentru nervi şi pentru echilibrarea lichidelor din organism.

Este o bună sursă de probiotice

Dintre toate iaurturile, iaurtul grecesc conţine o cantitate mare de probiotice, care sunt bacterii sănătoase şi bune care menţin stomacul sănătos. Bacteriile bune trăiesc în intestine şi ajută la menţinerea sănătăţii tractului digestiv. Probioticele sunt excelente pentru sistemul digestiv şi în special pentru persoanele care suferă de sindromul intestinului iritabil.

Este bogat în vitamina B12

Iaurtul grecesc este bogat în vitamina B12 şi această vitamină este necesară pentru formarea celulelor roşii din sânge; îmbunătăţeşte funcţiile creierului şi sinteza ADN. În loc să iei suplimente de vitamina B12, mai bine incluzi în alimentaţie iaurtul grecesc, care este o alternativă sănătoasă şi naturală. Vegetarienii se confruntă des cu carenţă de vitamina B12, deoarece ea se găseşte în general în carne, ouă şi peşte. Aşadar, mănâncă iaurt grecesc pentru a-ţi creşte aportul de vitamina B12.

Este sursă de calciu

Calciul este mineralul esenţial pentru sistemul osos şi cel muscular şi ajută organele vitale să funcţioneze corect. Corpul nu produce singur calciu, aşadar el trebuie asimilat de organism din alimentaţie. O singură porţie de iaurt grecesc are 18,7% din valoarea zilnică necesară de calciu. Fără suficient calciu, adulţii pot prezenta un risc de osteoporoză.



Recente

medic incepator jpg
bnb@clikpentrufemei ro (1) jpg
Alege un desert preferat si afla cum esti perceput  Sursa foto shutterstock 1013046382 jpg
O femeie care pleaca in concediu  jpg
Culoarea preferata  Sursa foto shutterstock 2360547709 jpg
cursuri functionari curs resurse umane jpg
Beneficiile extrasalariale si afacerile la inceput de drum de ce ai nevoie de ele jpg
Stima de sine jpg
Minimalimul emotional  Sursa foto shutterstock 2409609473 jpg
psiholog jpg
Cum sa scapi de stres in opt secunde  Sursa foto shutterstock 1771976678 jpg
Test  Care fata e mai atragatoare  Sursa foto Pixabay si Shutterstock jpg
vise jpg
Test  Alege 3 animale  Sursa foto shutterstock 2156214857 jpg
De ce vezi adesea 1111  Sursa foto shutterstock 285177449 jpg
protectie spirituala jpg
Ce senzatii fizice dau diverse emotii  Sursa foto shutterstock 259347731 jpg
culori jpg
Regula 3 30 300 pentru a fi fericit  Sursa foto shutterstock 2228784763 jpg
Tendinta pe retelele sociale de combatere a strestului  Tapping EFT  Sursa foto shutterstock 2141108933 jpg